ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

צפו: אוהדי ביתר ירושלים מיידים אבנים וסלעים לעבר חרדים קיצוניים

אמש (מוצ"ש) קיימו חרדים קיצוניים הפגנה ברח' שרי ישראל בירושלים, אוהדי קבוצת כדורגל שחלפו במקום החלו ליידות לעברם אבנים ובלוקים, תוך שהם מקללים ומגדפים אותם • 'בחדרי חרדים' עם תיעוד וידאו בלעדי מהמהומה

צילום: קבוצת מחאות החרדים הקיצוניים
צילום: קבוצת מחאות החרדים הקיצוניים



ג'נין בירושלים: קרב אבנים בין אוהדי ביתר ירושלים שיידו אבנים ובלוקים, לבין קבוצת מפגינים חרדים שחסמה את דרכם.

אמש, מוצ"ש, הסתיים לו עוד משחק כדורגל באיצטדיון טדי בשכונת מלחה בירושלים. אוהדי הקבוצה, שגם כך ידועים במזגם הסוער, בפרט אחרי ביקור באצטדיון, עברו בדרכם בציר שרי ישראל אחר חצות.

בהתקרבם אל הצומת עם מלכי ישראל, נחסמה דרכם בידי מפגיני 'העדה' שעשרות מהם יצאו אמש להפגנה נוספת על מאסר 45 המשתמטים, בכלא צבאי.

הצעירים החמומים הצליחו לעבור את הצומת ויחד עם חבריהם חזרו אל הזירה בהליכה רגלית תוך שהם מיידים אבנים אשר יש בהם כדי להרוג, לעבר קבוצת מפגיני 'העדה'.

בתיעוד וידאו בלעדי שהגיע ל'בחדרי חרדים' ניתן לחזות בדקות החרדה שעוברים על המפגינים, שמהר מאוד מתעשתים ומתחילים ליידות אבנים בחזרה עד להנסת אוהדי הכדורגל.

למרות עדויות מהשטח שהגיעו ל'בחדרי' על כך שהמשטרה הוזעקה למקום והגעתה הביאה למנוסת המיידים. וכן, ששני צעירים מבין המיידים נתפסו ועוכבו, המשטרה מדווחת הבוקר כי לא היו נפגעים ולא נעצרו מיידי האבנים.

וכך נמסר מהמשטרה; "במהלך הלילה הגיעו כמה עשרות חרדים לרחובות שבטי ישראל והטורים, עמדו על הכביש ומנעו את נסיעת כלי הרכב לסרוגין. בהמשך שרפו מספר פחים שכובו. המשטרה פיזרה את מפירי הסדר שעזבו המקום".

"בהמשך דווח למשטרה על ידוי אבנים שהחל בעקבות עימותים בין קבוצות חרדים ונוספים, באירוע לא היו נפגעים".

"תושב מלכי ישראל דיווח כי לחלון ביתו נגרם נזק כתוצאה מאבן שהושלכה. עם הגעת המשטרה מפירי הסדר נמלטו והשוטרים ביצעו סריקות לאיתור המעורבים".
יידוי אבנים הפגנה מלכי ישראל ביתר ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד