י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

ביבי נגד העובדת החרדית: "הקנוניה נחשפת"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס שוב לחרדית שתובעת את רעייתו שרה: "קצה הקרחון של השיטות הבזויות בהן פועלת חבורת מני נפתלי, עורכי דינה נעמי לנדאו ושות׳ והיחצ״ן שלהם"

נתניהו. צילום: פלאש90
נתניהו. צילום: פלאש90



ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס הערב (א), שוב לחרדית שתובעת את רעייתו שרה, לאחר שעבדה כחודש ימים במעון ראש הממשלה וטוענת להשפלה וליחס מחריד.

תחת הכותרת 'הקנוניה נחשפת', כתב נתניהו: "איש יחסי הציבור של מני נפתלי ושל התובעת נגד משפחת נתניהו מציע עבודה מפתה לעובדת אחרת במעון ראש הממשלה".

וכך נכתב בהמשך: "מטעמה של משפחת נתניהו נמסר בתגובה: זהו רק קצה הקרחון של השיטות הבזויות בהן פועלת חבורת מני נפתלי, עורכי דינה נעמי לנדאו ושות׳ והיחצ״ן שלהם. אבל הציבור חכם ומבין שמדובר בטענות כוזבות ובשיטות פסולות שכל מטרתן להשחיר את שרה נתניהו ולפגוע בראש הממשלה".

עוד נכתב כי "אין גבול לרדיפה ולרצח אופי, ולראייה, הניסיון של היחצ״ן שלהם לגייס עובדת במעון ראש הממשלה ע״י הצעות עבודה מפתות ומצוצות מן האצבע".

"מי מציע בסמס תפקיד של עוזרת מנכ״ל למישהי שלא פגש מעולם, שבמקרה היא עדה מרכזית. כל הקנוניה נחשפת בהתכתבות זו", כתב ראש הממשלה וצירף צילומי מסך מהודעות היחצ"ן.

כזכור, אמש 'בחדרי חרדים' שוחח עם בן משפחתה של התובעת החרדית, שהשיב לטענות כי התובעת חברה לגורמים אינטרסנטים להפיל את ראש הממשלה, וכך אמר "אין אצלנו פוליטיקה במשפחה, אנחנו חרדים לגמרי, לא יכולים למצוא עלינו שום דבר שלילי, אפילו פסיק".

על התובעת אמר ל"בחדרי חרדים, כי "הלוואי שכולם יהיו כמוה, אישה צדיקה עם מטפחת ראש, בעלה אברך שלומד כל היום בכולל. לא יכולים להשמיץ אותם ולא יכולים לפגוע בהם".







בנימין נתניהו שרה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד