כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

גדעון סער מציג: כך ניתן למנוע שפיכת דם

בכיר הליכוד גדעון סער, במאהל של ראשי ההתישבות ביהודה ושומרון: "אנחנו בליכוד תמיד האמנו שהזכות להתיישב בארץ ישראל כרוכה ושלובה בזכות לביטחון לאומי"

סער. צילום: פלאש90
סער. צילום: פלאש90



השר וחבר הקבינט לשעבר גדעון סער הגיע היום למאהל שהקימו יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון ואבי נעים ראש מועצת בית אריה עופרים, בו הם קוראים לממשלת ישראל להקצות את התקציבים הנדרשים כדי להקנות יותר בטחון בכבישי יהודה ושומרון וסלילת צירי תנועה נוספים.

במאהל פגש סער משפחות שכולות אשר הציגו בפניו את סיפורם האישי, בתום הביקור הוא אמר כי "הגעתי לכאן היום להביע תמיכה ללא סייג במאבק המשפחות השכולות. חשוב שהמאבק יצליח משום שמשמעות ההצלחה שלו היא מניעת שפיכת דם פשוטו כמשמעו. התביעות הן אלמנטריות. אנחנו בליכוד תמיד האמנו שהזכות להתיישב בארץ ישראל כרוכה ושלובה בזכות לביטחון לאומי. רואים בהתיישבות כחגורת המגן של מדינת ישראל כולה ובפרט של האוכלוסייה הרחבה היושבת בשפלת החוף".

סער הוסיף כי "ראינו את העקירה מגוש קטיף. שתוצאותיה הביטחוניות הראו שהמתיישבים מקיימים שליחות לאומית התורמת לביטחון ישראל בצורה המובהקת ביותר ולכן חובת המדינה והממשלה לתת את מירב הביטחון לציבור המתיישבים. בכל נושא התשתיות ניתן לעשות הרבה מאוד ואין שום הלימה בין התשתיות הקיימות לבין הצרכים של הציבור המונה חצי מיליון מאזרחי ישראל. זהו מפעל של חמישים שנה וצריך בראש ובראשונה להיעתר לפניה הבסיסית והחשובה הזו ולתת בטחון. ככל שהפתרונות יגיעו יותר מוקדם הדבר ימנע שפיכות דמים. אני קורא מכאן לממשלה לבצע בהקדם האפשרי את אותם הדברים שכבר הובטחו בעבר בנושא מרכיבי הביטחון והכבישים העוקפים".

"גם בנושא הבנייה יש חשיבות ללכת למעשים יותר גדולים. יש היום ממשל אחר בוושינגטון והיקף הבניה צריך להיות תואם את הצרכים של ציבור של חצי מיליון נפש. אלו צרכים בסיסיים ויש ישובים רבים הסובלים מכך שלא הייתה בנייה וזו השעה לתקן. היום יש ממשלה לאומית שכל מרכיבה אוהדים את ההתיישבות וזו השעה לתקן", אמר סער לסיום.
גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד