ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

מי גידלה את איוונקה טראמפ?

גרושתו של הנשיא טראמפ, איוונה, "גידלתי את איוונקה, אריק ודונלנד ג'וניור בכוחות עצמי"

טראמפ. צילום: רויטרס
טראמפ. צילום: רויטרס צילום: רויטרס



אשתו לשעבר של הנשיא טראמפ, איוונה טראמפ, אמרה היום כי היא גידלה את שלושת ילדיה "לבד", בראיון בתחנת הרדיו 970.

איוונה, בת ה-68, אמרה כי היא לקחה על עצמה את כל הריקושטים כשזה הגיע לאיוונקה, דונלד ג'וניור, ואריק טראמפ. איוואנה התגרשה מהנשיא לעתיד ב-1992 לאחר 16 שנות נישואין. בנם הבכור, דונלד ג'וניור, היה אז בן 12.

"אמרתי לדונלד, שיכול להיות רק טבח אחד במטבח, וזו הייתי אני, אני עשיתי את כל ההחלטות על הלימודים של הילדים, ואחרי שעות הלימודים". אמרה איוונה.

"גידלתי אותם בעצמי כי דונאלד היה תמיד עסוק בלעשות עסקאות". הוסיפה.

"רק כשהילדים הגיעו לגיל 21, טראמפ היה מסוגל להתייחס אליהם, הוא לא היה מסוג האב שייקח אותם לסנטרל פארק בטיולון או לשחק איתם משחקים, הוא לא ידע לדבר את שפת הילדים. הוא לא היה מסוגל לעשות זאת עד שהילדים היו באוניברסיטה, הוא יכל רק לדבר איתם עסקים". אמרה איוונה.

"כשהילדים היו בני 21 אמרתי, 'הנה המוצר הסופי. עכשיו זה התפקיד שלך להמשיך". איוונה שמרה על הילדים כל היום, דאגה לשיעורים ופעילויות אחרות, הבנים לקחו שיעורי קראטה, סקי וגולף, איוונקה ניסתה פסנתר, אבל לא נהנתה ממנו, אמרה אמה.

"אמרתי להם שהערכים שלהם זה לא לרמות, לגנוב או לשקר, ולא לעשן סמים, אלכוהול או לעשן", היא אמרה. איוונה הופיעה בתוכנית הרדיו כדי לקדם את ספרה החדש, "העלאת טראמפ".

לדונלד טראמפ הנשיא יש חמישה ילדים משלושה נישואים שונים, בנוסף לשלושת הילדים עם איוואנה, יש לו בת, טיפאני, עם מרלה מאפלס, ובן נוסף, בארון, בנה של הגברת הראשונה מלניה טראמפ.
טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד