י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

דיווח: חתנו היהודי של טראמפ, ג'ארד קושנר ביקר בחשאי בסעודיה

כחודש לאחר הפרסומים בישראל שהוכחשו בדבר ביקור חשאי של בכיר בממלכה הסעודית בישראל - ביממה האחרונה, דיווח לפיו, חתנו היהודי ויועצו הקרוב של הנשיא האמריקני טראמפ, קיים ביקור חשאי בערב הסעודית • הביקור בינתיים לא הוכחש

קושנר בביקור בסעודיה בעבר. צילום: רויטרס
קושנר בביקור בסעודיה בעבר. צילום: רויטרס



על רקע נסיונות התנעת תהליך מדיני, אתר 'פוליטיקו' מדווח, כי לדברי מקורות בבית הלבן, התקיים לאחרונה ביקור בלתי רשמי של חתנו והיועץ הבכיר לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, ג'ארד קושנר בסעודיה.

המסע היה חשאי, אף גורם רשמי לא היה שם. על פי הדיווח, מזכיר האוצר סטיבן מנוצ'ין, הגיע לריאד גם הוא כדי לדון על דרכים לעצור מימון לטרור.

המקור לא דיווח מתי התקיימה הפגישה, כמה זמן שהה קושנר בסעודיה, והאם התקבלו החלטות שאמורות לגרום לממשלת ישראל לדאוג.

כזכור, לפני כחודש דווח ברשת ב' כי בכיר בממלכה הסעודית קיים ביקור דיפלומטי סודי בישראל, מה שהביא את הממלכה לפרסם הכחשה גורפת: "ערב הסעודית תמיד שקופה ביחס למגעים ולביקורים".

הדיווח ברשת ב' לפני כחודש, היה על בכיר מהממלכה שהיה בביקור דיפלומטי סודי בישראל בחודש ספטמבר, וכאמור ההכחשה הסעודית הגיעה בעקבות הדיווחים, ישראל לא אישרה ולא הכחישה את הדיווחים.

כזכור, נתניהו הצהיר שוב ושוב בשנים האחרונות, כי יחסי מדינות ערב הופכות פתוחות יותר עם ישראל, בעיקר בשל דאגה משותפת מאיראן.
תהליך מדיני גארד קושנר ביקור חשאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד