י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

כפי שנחשף ב'בחדרי': ש"ס דורשת את התפטרות אייכלר

כפי שנחשף קודם לכן היום ב"בחדרי חרדים", ש"ס דורשת את התפטרותו המיידית של ח"כ ישראל אייכלר מחברותו בוועדה למינוי דיינים, לטובת נציג ש"ס - לדבריה, על אייכלר לקיים את ההסכם הקואליציוני

דרעי. צילום: פלאש 90
דרעי. צילום: פלאש 90



כפי שנחשף קודם לכן היום ב"בחדרי חרדים", ש"ס דורשת את התפטרותו המיידית של ח"כ ישראל אייכלר מחברותו בוועדה למינוי דיינים, לטובת נציג ש"ס - לדבריה, על אייכלר לקיים את ההסכם הקואליציוני.

בהודעה ששיגר היום ח"כ יואב בן צור לח"כ ישראל אייכלר הוא כתב: "כידוע לך, בהסכמים הקואלציונים שנחתמו בין סיעות הקואליציה נקבע כי לסיעת ש"ס יהא נציג מטעמה למשך מחצית הקדנציה, כסגן יו"ר הכנסת, ובמחצית האחרת נציג בועדה למינוי דיינים, כאשר את התפקיד השני ימלא נציג יהדות התורה".

עוד כתב כי "כן נקבע כי עם תום מחצית הקדנציה נציגי שתי הסיעות יתפטרו מתפקידיהם והסיעות יחליפו ביניהם את התפקיד".

"לצערינו", ממשיך בן צור במכתבו לאייכלר; "על אף שסיעת ש"ס עמדה בהתחייבות על פי ההסכמים הקואלציונים וחבר הכנסת הרב יצחק ועקנין, התפטר מעבודתו כסגן יו"ר הכנסת מיד עם פתיחת המושב אתה מסרב לכבד את ההסכם הקואליציוני ואינך מתפטר מתפקידו כחבר בוועדה למינוי דיינים, ומתנה את התפטרותו בתנאים שונים".

"חשוב שתבין כי המחלוקות הפנימיות בסיעתך בשאלה מי ימונה לסגן יו"ר הכנסת אינם מעניינה של סיעת ש"ס ומחלוקות אלו אינן יכולות להוות עילה להימנעותך מכיבוד ההסכמים הקואלציונים", הוסיף.

לסיום כתב בן צור: "לאור האמור, אתה נדרש לעמוד בהתחייבות ולהתפטר באופן מיידי מחברותך בוועדה למינוי דיינים, על מנת שנוכל להתחיל בתהליכים למנות נציג מטעמנו במקומך".

כזכור, קודם לכן היום נחשף ב"בחדרי חרדים" כי 'אגודת ישראל' דורשת ליישם את הסעיף בהסכם הקואליציוני המבקש למנות נציג ממשלתי שלישי לועדה למינוי דיינים מה שישאיר את אייכלר בתפקידו ובנוסף יכניס את השר דוד אזולאי.





הוועדה למינוי דיינים אריה דרעי שס יואב בן צור אגודת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד