י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בלעדי ל'בחדרי': זו החרדית האלמונית התובעת את שרה נתניהו

כתב 'בחדרי', התחקה אחר ש.ר. ובני משפחתה, המתגוררים בשכונה חרדית בצפון ירושלים. בני המשפחה, נעדרו מביתם מאז פרוץ הפרשה, ונמנעו מלענות לטלפונים. רק הערב הם שבו לביתם. שכן ל'בחדרי': "הם אנשים צנועים מאוד - לא מתבלטים"

בלעדי ל'בחדרי': זו החרדית האלמונית התובעת את שרה נתניהו





זו אם המשפחה התובעת את רעיית ראש הממשלה: כתב 'בחדרי חרדים', התחקה אחר ש.ר. ובני משפחתה המתגוררים בשכונה חרדית בצפון ירושלים. לפי הפרטים שהגיעו לידי כתב 'בחדרי חרדים', בני המשפחה נעדרו מביתם בימים האחרונים, ונמנעו מלענות לשיחות טלפון. הערב (שני), לראשונה מאז פרוץ הפרשה - שבו לביתם בשכונה.

המסתורין סביב דמותה של החרדית ש.ר מירושלים, נמשך. האשה התובעת את רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו ברבע מיליון שקל, מסעירה את המדינה אבל מתעקשת על אלמוניות.

מאז פרוץ הפרשה, כלי התקשורת בישראל מנסים להתחקות אחר זהות בני המשפחה: מה מניע את התובעת? ומדוע בנוסף לתביעה, היא סיפקה אתמול עדות ארוכה במשטרה?

על רקע השאלות הללו, כתב 'בחדרי חרדים' יצא אל השכונה החרדית בצפון ירושלים, שם מתגוררים בני הזוג ושלושת ילדיהם.

האב הינו אברך כולל. האם, עקרת בית. שלושת ילדיהם - כולם מתחת לגיל 5. כפי שמתברר מדובר במשפחה המתגוררת בשכירות בשכונה, ומזה שלושה חודשים בלבד. לפיכך בני המשפחה אינם מוכרים בה.

"אנו מקבלים מדי יום עשרות שיחות טלפון מכלי התקשורת, המבקשים לברר אודות המשפחה", אומר ל'בחדרי חרדים' אחד השכנים, "אבל מדובר באנשים צנועים מאוד, הם לא מתבלטים בשום ענין".



כזכור, במוצאי השבת האחרונה הביא כתב 'בחדרי חרדים' יעקב גרודקה התייחסות ראשונה ובלעדית ב"בחדרי", בה סיפר בן משפחתה ל'בחדרי חרדים' כי: "אין אצלנו פוליטיקה במשפחה, אנחנו חרדים לגמרי, לא יכולים למצוא עלינו שום דבר שלילי, אפילו פסיק. הלוואי שכולם יהיו כמוה, אישה צדיקה עם מטפחת ראש, בעלה אברך שלומד כל היום בכולל. לא יכולים להשמיץ אותם ולא יכולים לפגוע בהם".

ביום שישי פורסם כתב התביעה של ש.ר חרדית בת 24 מירושלים, שעבדה תקופה קצרה במעון ראש הממשלה, שתובעת את אשת ראש הממשלה על סך 225 אלף שקלים. לטענתה עברה מסכת של התעללות במעון, בעת שהועסקה שם כעובדת ניקיון. בכתב התביעה היא מגוללת כיצד שרה נתניהו התעללה בה, השפילה אותה, השתלחה בה, התעמרה בה ואף עמדה להכותה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיב לדברים וטען שמדובר בקנוניה. תחת הכותרת 'הקנוניה נחשפת', כתב נתניהו: "איש יחסי הציבור של מני נפתלי ושל התובעת נגד משפחת נתניהו מציע עבודה מפתה לעובדת אחרת במעון ראש הממשלה".

וכך נכתב בהמשך: "מטעמה של משפחת נתניהו נמסר בתגובה: זהו רק קצה הקרחון של השיטות הבזויות בהן פועלת חבורת מני נפתלי, עורכי דינה נעמי לנדאו ושות׳ והיחצ״ן שלהם. אבל הציבור חכם ומבין שמדובר בטענות כוזבות ובשיטות פסולות שכל מטרתן להשחיר את שרה נתניהו ולפגוע בראש הממשלה".

עוד נכתב כי "אין גבול לרדיפה ולרצח אופי, ולראייה, הניסיון של היחצ״ן שלהם לגייס עובדת במעון ראש הממשלה ע״י הצעות עבודה מפתות ומצוצות מן האצבע".

"מי מציע בסמס תפקיד של עוזרת מנכ״ל למישהי שלא פגש מעולם, שבמקרה היא עדה מרכזית. כל הקנוניה נחשפת בהתכתבות זו".
שרה נתניהו בית ראש הממשלה שפחה בנימין נתניהו עובדת ניקיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 90 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד