א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

סבא חרדי בן 71 נפצע מאלימות של שוטרים

סערה בניו יורק לאחר שקשיש בן 71 נעצר בברוטליות על ידי שוטרי תנועה. צפו בתיעוד

סבא חרדי בן 71 נפצע מאלימות של שוטרים



חבר המועצה החרדי של ניו יורק דיוויד גרינפלד, חזר ממרכז הרפואי רמב"ם אתמול (שני), וקרא לחקירה עצמאית אודות מעצרו של אדם חסידי בן 71, שנעצר בברוטליות על שדיבר בטלפון הסלולרי שלו.

"זה מביך לראות סבא בן 71 יושב בחדר המיון עם חבורות על הפנים והגוף שלו לאחר המפגש שלו עם שוטרים מקומיים", אמר חבר המועצה דוד גרינפילד לאחר שעזב את בית החולים. "אופי השיטור בניו יורק הוא אדיבות, מקצועיות וכבוד. המשטרה חייבת לחקור כדי להבטיח כי דברים כאלה לא יקרו".


צילום: Yeshiva world news

"בסוף היום, כאשר אתה מתמודד עם סבא בן 71 השכל הישר צריך לנצח, ההכשרה באקדמיה למשטרה אינה מכשירה אותך לעשות זאת לאזרח מבוגר", אמר ג'ק מאייר, נשיא ארגון מתעסקים.

יידל פרלשטיין, עסקו מקומי בכיר אמר: "רק להסתכל על זה אתה יכול לראות שהוא לא היווה איום. זה יכול היה להיות כל סבא, זה כל כך מטריד".

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news. החרדי בן 71 טוען כי הוא דיבר בטלפון הנייד שלו בסביבות שמונה בערב כשנהג, והשוטרים רצו לתת לו קנס, ומאחר ששפת האם שלו אינה אנגלית, הוא אמר שהוא עשה כמיטב יכולתו להסביר לשוטרים שהאור מהפנס חזק מדי ולכן הוא לא מוצא את התעודות שלו בתא הכפפות.

בשלב הזה הוא אומר "גררו אותי מהמכונית, דחפו אותי לאדמה שהיתה מלאה בגשם ולכלוך ועצרו אותי על התנהגות לא מקובלת", הוא שוחרר לאחר זמן קצר.

צילום: Yeshiva world news







סבא הותקף באלימות משטרת ny דיוויד גרינפלד ארגון מתעסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד