ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

מאיפה האומץ? חרדי ניהל מרדף אחרי גנבים אל תוך שכונה ערבית

גם השוטרים שהגיעו לזירה נדהמו ושאלו אותו: "ניהלת לבדך מרדף אחרי שלושה גנבים, אל תוך השכונה הערבית המסוכנת?" • בשיחה עם 'בחדרי' הוא מספר: "ראיתי רכב נוסע בפראות, בנוסף לחשד שעלה בי לגבי הרכב, שמעתי שמישהו צועק גנבים"

הרכב ממנו נמלטו הגנבים
הרכב ממנו נמלטו הגנבים



חרדי הבחין ברכב חשוד וניהל מרדף עצמאי אחריו שבסופו הנוסעים ברחו; ברכב התגלו תכשיטים וכסף וכן כלי פריצה.

בתקופה האחרונה עלה חשד בקרב תושבי איזור הר נוף וגבעת שאול בירושלים, כי שלושה ערבים פרצו למספר בתים וגנבו רכוש רב. בעקבות כך, חלק מהתושבים ערניים ועוקבים אחר חשודים על מנת לדווח על כך למשטרה.

אתמול (שני) בשעות הצהריים המוקדמות הבחין תושב השכונה ברכב חשוד שנוסע בפראות ברחוב גבעת שאול. "בנוסף לחשד שעלה בי לגבי הרכב, שמעתי שמישהו צועק גנבים" סיפר התושב, חיים פוקסמן ל'בחדרי חרדים'. בעקבות כך החל לעקוב אחר הרכב החשוד כאשר זה לא נותר חייב ונמלט במהירות מהאיזור.

פוקסמן, לא נבהל לרגע ופתח במרדף עצמאי אחר הרכב החשוד "אין לי מושג מי הם חשבו שאני, אבל הצלחתי לשמור כל העת על קשר עין עם הרכב עד שאילצתי אותם לעצור בדרך בית חנינא בצפון ירושלים" סיפר ל'בחדרי', לאחר שהסיט אותם למדרכה.

הנהג ושני נוסעים שהיו ברכב, פתחו דלתות ונמלטו מיד מהמקום. "דיווחתי למשטרה על האירוע וניידת הגיעה למקום ופתחה את הדלת האחורית, שם התגלתה ציפה של כרית המלאה בכסף מזומן, תכשיטים, כלי כסף ושעונים. בנוסף היו שם ברכב כלי פריצה, דבר המחזק את החשד כי מדובר בפורצים".

חוקרי המשטרה אספו תיעוד מצלמות אבטחה של סופר מרקט סמוך שם נראים השלושה עוזבים את הרכב ונמלטים.

מהמשטרה נמסר ל'בחדרי חרדים' כי בעקבות הדיווח של האזרח, הוזעקו כוחות משטרה למקום בו נראו החשודים לאחרונה וערכו סריקות נרחבות לאיתורם. "במקביל, אותר רכב ובו רכוש החשוד כגנוב", הרכב אחריו ניהל האזרח את המרדף. "חוקרי משטרת ישראל אספו ממצאים נוספים ופתחו בחקירה". יחד עם זאת ציינו כי "חקירת המקרה עודנה מתנהלת, ומפאת צנעת הפרט לא נוכל לפרט מעבר לכך".
חיים פוקסמן בית חנינא גנבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד