י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בגלל עבודות הרכבת: החסידים מצאנז וויז'ניץ יגיעו בתחבורה פרטית

בצאנז לא לקחו סיכונים ובעקבות עבודות הרכבת שהביאה לקשיים במערך האוטובוסים מבני ברק, שכרו בחסידות תחבורה פרטית • וגם: השמחה ללא 'חתן מאהל' ולראשונה חופה ללא כרכרה עם סוסים

חתונה בחצר חסידות צאנז. צילום: משה גולדשטיין
חתונה בחצר חסידות צאנז. צילום: משה גולדשטיין



הערב (שלישי) תיערך בנתניה שמחת החתונה הגדולה בחצרות צאנז-ויז'ניץ - שמחת נישואי נכדת האדמו"ר מצאנז עם נכד הגר"מ ארנסטר ראש ישיבת ויז'ניץ בהשתתפות אלפי חסידים שתיערך בהיכל רוזנברג בקרית צאנז.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בשל עבודות הרכבת מבנימינה לתל אביב, והשבתת קווי הרכבת, ובעקבות הפקקים הצפויים בשל כך בדרך לנתניה, ולאחר שחברת נתיב אקספרס זכתה במכרז לתגבר את האוטובוסים בציר צפון מרכז נאלצו בחסידויות צאנז וויז'ניץ לצאת מוקדם יותר ובתחבורה פרטית. היות שאין תגבורי אוטובוסים של חברת נתיב אקספרס בבני ברק כי כל האוטובוסים נמצאים בציר צפון.

בחסידות שכרו כאמור צי אוטובוסים פרטיים שישנעו את החסידים מבני ברק לנתניה.

חידוש נרשם בחתונה בצאנז, כשלראשונה בהיסטוריה לא יתקיים המנהג המסורתי לפני החופה שהחתן והכלה מלווים בסוסים, בעקבות כך שהחתן מגיע מחוץ לעיר ישר לחתונה. גם מעמד ה'חתן מאהל' הנערך בויז'ניץ לילה לפני החתונה בה החתן רוקד עם הכלה לא נערך הפעם.

בסידור קידושין יכובד הגר"מ שטרנבוך, ומי שיחסר לראשונה בשולחן הכבוד בחתונה הגדולה הוא הגיס האדמו"ר מזוועהיל ארה"ב זצ"ל שנפטר לפני מספר חודשים אשר הקפיד להגיע לכל החתונות בחצר הקודש צאנז.

מעמד החופה יחל בשעה 17:00 לפנות ערב כך שברכת המזון בערך בשעה 23:00 ולאחריו מעמד המצוה טאנץ המסורתי.

ההכנות בקרית צאנז בנתניה















חסידות צאנז אוטובוסים נתיב אקספרס עבודות הרכבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד