ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הבנק מסרב לתת לך הלוואה? יש פתרון נוח

מי הם מסורבי בנקים? מדוע הבנקים מסרבים לסייע להם, וכיצד יש להם אפשרות בכל זאת להיעזר בהלוואות כספיות? כל מה שאתם צריכים לדעת על פתרונות מחוץ לבנק

הבנק מסרב לתת לך הלוואה? יש פתרון נוח
לא לגעת



כלקוחות חדשים בבנק אנחנו מקבלים כמה וכמה הטבות, לרבות מסגרת אשראי נוחה והלוואה שתאפשר לנו להתמודד עם כמה הוצאות משמעותיות. אנחנו מקבלים הלוואה כדי ללמוד ולהשלים תואר ראשון, הלוואה נוספת כשאנחנו עוברים דירה ואף הלוואה נוספת לרגל החתונה המתקרבת. מתישהו הבנק מתחיל להקשות, וזה קורה כשהאשראי שלנו גבוה קצת יותר מדי. בנקודה הזו אנחנו עשויים להרגיש שאין לנו באמת פתרון למצוקה הקיימת, ולא נוכל לתקן את הרכב או לעזור לילד שעומד להתחתן. בפועל זה לא באמת נכון, וישנם גופים שיציעו פתרונות גם למי שהבנק לא ממהר לתת לו את הפתרון בעצמו. איך תמצאו את הגופים הללו זו שאלה אחרת.

הכירו את הכלי שיעזור לכם למצוא פתרון

בישראל פועלים היום גופים פיננסיים שונים שיציעו מגוון רחב של הלוואות למסורבי בנקים, לסטודנטים, לשכירים, לעצמאיים ולכל מי שזקוק לפתרון. אז נכון, מסורבי הבנקים ייתקלו בקשיים רבים יותר, אבל זה ממש לא אומר שאין להם פתרון הולם. אחת הדרכים הטובות ביותר לאתר את המקורות הנכונים (גם אם הם נדירים) היא באמצעות אתר בסט-פרייס. השירות הייחודי של האתר למעשה מאפשר לכל אדם בישראל להגדיר את הצרכים המדויקים שלו ולקבל הצעות להלוואה בהתאם. זה המקום שבו תגדירו מה הסכום הדרוש לכם, מה גובה ההחזר החודש ומה מטרת ההלוואה שלכם. עם הפרטים הללו תוכלו לקבל למייל הצעות רלוונטיות. כך תחסכו זמן יקר על חיפושים ותקבלו את ההצעות ישירות לתיבת המייל שלכם, וגם תדעו שיש חלופה ריאלית וטובה יותר מאשר הלוואות בשוק האפור, צעד שלמרבה הצער אנשים רבים נוטים לפנות אליו מתוך ייאוש.

הלוואה חוץ בנקאית שמתאימה לכם

כשאתם מחפשים הלוואה בנקאית, בין אם דרך אתר בסט-פרייס והכלי היעיל שלו, ובין אם אתם עושים זאת לבדכם, ודאו שאתם יודעים בדיוק מה אתם צריכים. קבעו סכום ריאלי, הגדירו את ההחזר החודשי שבו תוכלו לעמוד בלי לפגוע בתזרים המזומנים שלכם, ושימו לב גם למשך הזמן שיידרש לפירעון מלא של ההלוואה. נכון, הבנק יכול להציע לכם פתרון לא רע בכלל, אם הוא אכן יציע לכם פתרון כלל, אבל הלוואה חוץ בנקאית עשויה להתגלות כמשתלמת יותר ברוב המקרים. זאת משום שגופים שונים יציעו לכם את הסכום שאתם צריכים (ולא שקל פחות), בזמן שאתם צריכים ובריבית נוחה. בדקו את האפשרויות שלכם לפני שתקבלו החלטה, ואל תפעלו בפזיזות או מלחץ.
הלוואה חוץ בנקאית הלוואה מסגרת אשראי מסורבי בנקים כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד