כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

חקירת ההתנכלות לר"י אור ישראל: רכב נתפס

מתברר שמתחת לפני השטח, מנהלת המשטרה חקירה אינטנסיבית בפרשת ההתנכלויות לראש ישיבת אור ישראל הגר"י רוזן. הבוקר נתפס רכב ששימש את המעורבים בהתנכלויות ונוסעיו עוכבו לחקירה

הרכב החשוד
הרכב החשוד





התקדמות בחקירת ההתנכלויות כלפי ראש ישיבת אור ישראל, הגר"י רוזן. על פניו היה נראה כי משטרת ישראל שוקטת על שמריה, בכל הנוגע להתנכלויות נגד הגר"י רוזן, אך כמתברר מתנהלת חקירה אינטנסיבית בנושא, במשטרת מרחב דן.

המצלמה תיעדה את זוג משחיתי דלת ביתו של ראש הישיבה

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הבוקר עיכבה המשטרה ארבעה חרדים תושבי בית שמש, בחשד למעורבות בהתנכלויות אלה.

מדובר בנהג ושלושה נוסעים שיצאו לפנות בוקר (שלישי) עם רכב פרטי בדרכם לתפילה בקבר רחל. במהלך בדיקה שגרתית במחסום המנהרות, הם עוכבו על ידי שוטרי מג"ב עוטף ירושלים, לאחר שמספר הרכב בו נסעו - הופיע במערכת המשטרתית כחשוד בפעילות פלילית בבני ברק.

כפי שדווח בהרחבה ב"בחדרי חרדים", בתקופה האחרונה נרשמו מספר התנכלויות כלפי הרב יגאל רוזן, ראש ישיבת אור ישראל. בין השאר, חור המנעול בביתו בבני ברק נסתם בדבק וזפת שחורה הותזה על הכניסה לביתו. בנוסף, בחול המועד סוכות מספר מאנשי "הפלג הירושלמי" הפסיקו את שיעורו בצעקות במודיעין עילית ושבועיים לאחר מכן בבני ברק.

בחודש האחרון מנהלת המשטרה חקירה מקיפה בעניין. כאמור, מהפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי ארבעה בני אדם עוכבו הבוקר בחשד למעורבות בהתנכלויות לרב רוזן.

הנהג והנוסעים עוכבו במשך שעות ארוכות במחסום המנהרות, כאשר במהלך הבוקר הגיעו למקום אנשים שככל הנראה נודע להם על העיכוב, ובאמצעות שוטרי מג"ב האחראים על המחסום, העבירו מזון כשר ושתייה למעוכבים.

מעבירים מזון ושתייה למעוכבים

לאחר זמן מה, הנהג ונוסעי הרכב הועברו למשטרת מרחב דן, שם נחקרו. במהלך חקירתם, הצליחו אלה להפריך את החשדות נגדם ושלושת הנוסעים שוחררו לדרכם. נהג הרכב, אשר גם לגביו לא עלה עד כה חשד למעורבות, נכון לשעות הערב עדיין מעוכב, על מנת לאתר את בעל הרכב. בשלב זה, הרכב עצמו נמצא ברשות המשטרה.

ממשטרת ישראל נמסר ל'בחדרי' כי "מתנהלת חקירה ומטבע הדברים לא ניתן לפרט או לאשר את הדברים שהופנו אלינו".





הרב יגאל רוזן אור ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד