כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

כך בוצעה הפריצה לחנות במאה שערים - אחד נעצר • צפו

כעבור שבוע מהפריצה לחנות האופניים בשכונה החרדית, נעצר חשוד אחד • בחיפוש בביתו אותרו זוגות אופניים בשווי אלפי שקלים • מעצרו הוארך עד מחר והחקירה נמשכת

כך בוצעה הפריצה לחנות במאה שערים - אחד נעצר • צפו
צילום מסך ממצלמת אבטחה





בלב מאה שערים, שני חשודים פרצו לחנות אופניים וגנבו שלל. כעבור שבוע נעצר אחד החשודים וחיפוש בביתו הביא לאיתור הרכוש הגנוב בשווי אלפי שקלים.

בלילה שבין שלישי לרביעי בשבוע שעבר, מעט לפני השעה 5, הגיעו שני אנשים לשכונת מאה שערים כשהם רוכבים על אופניים וניגשו לחנות "אופני בר עמי". באמצעות כלי פריצה ניפצו את חלון החנות וגנבו אופניים בשווי המוערך ב-10,000 ש"ח. בעל החנות העביר דיווח למשטרה.



שוטרים שהגיעו למקום תוך זמן קצר, איתרו את בית העסק והבחינו כי דלת הזכוכית בכניסה מנופצת וכי על פי החשד המקום נפרץ ונגנבה ממנו סחורה ורכוש.

בתיעוד מצלמת האבטחה שהגיעה לידי 'בחדרי חרדים' ניתן לראות את השניים כשהם מגיעים רכובים על אופניים, שוברים את דלת הזכוכית באמצעות אבן גדולה. אולם בשלב זה השניים עוזבים את המקום בעקבות רכב שהתקרב ומיד לאחר שחלף על פניהם הותירו את האופניים איתם הגיעו במרחק מה מהחנות, נכנסים פנימה ואחד מהם ניגש לקופה. בהמשך יוצאים השניים עם אופניים חשמליים חדשים ועוזבים את המקום.

חוקרים ואנשי המעבדה לזיהוי פלילי של המשטרה שהגיעו לזירה, פתחו בחקירה במהלכה נאספו ראיות וממצאים נוספים תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. במקביל איתרו השוטרים את בעל העסק ועדכנו אותו אודות ההתפרצות.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי עם התקדמות החקירה וניתוח כלל הממצאים, אותרה זהותו של אחד החשודים, תושב מזרח י-ם כבן 18. אמש (שלישי), פשטו בלשי המשטרה על ביתו ובאמצעות צו שהוצא בבית המשפט ערכו בו חיפוש, במהלכו אותרו שני זוגות אופניים חשמליים בשווי של כ-14 אלף ש"ח שעל פי החשד נגנבו מהחנות.

החשוד נעצר והובא לחקירה במחלק הפשעים בתחנת לב הבירה בחשד לפריצה וביצוע גניבה. בעל החנות זומן אמש לתחנת המשטרה, שם זיהה את האופניים שנגנבו ממנו, קיבלם חזרה לידיו והודה לשוטרים על פעילותם המהירה והשבת רכושו.

האופניים בביתו של החשוד. צילום: משטרת ישראל

החשוד בפריצה הובא לבית משפט השלום בירושלים, שם הוארך מעצרו עד למחר (חמישי) והחקירה במשטרה נמשכת.

במשטרה ציינו כי פעולות החקירה המהירות שבוצעו זמן קצר לאחר קבלת הדיווח ואיסוף מקצועי של הממצאים והראיות, הביאו לאיתור זהותו של חשוד בהתפרצות, מעצרו, לאיתור הרכוש הגנוב והשבתו לבעליו. "משטרת ישראל תמשיך לפעול תוך למיצוי חקירתי מהיר תוך שימוש במגוון האמצעים הרחב העומדים לרשותה והבאת החשודים לדין".
אופני בר עמי פריצה לחנות אופניים חשמליים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד