כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

בתפרח משוכנעים: הגר"י מאיר זצ"ל הזהיר מראש

אין חלום ללא דברים בטלים - אך תושבי תפרח משוכנעים: בן הישוב - תלמידו של הגר"י מאיר - הוזהר בחלום אודות הרצח • החלום הזהיר: "יש קטרוג על הדרום"

הגר"י מאיר זצ"ל
הגר"י מאיר זצ"ל

ימים אחדים לאחר הרצח בבאר שבע, בו נגדעו חייו של האדמו"ר ה'בבא אלעזר' זצ"ל - מקשרים תושבי העיר תפרח את המקרה לחלום של תלמיד ראש ישיבות הנגב, הגר"י מאיר.

הגר"י מאיר לתלמידו: "ביום פטירתי החלה המחלוקת"

לפני כחודש פרסם אחד מתלמידיו, כי חלם שהתגלה אליו מורו ורבו הגר"י מאיר, ובחלומו ביקש ממנו למסור לציבור מספר דברים.

"הוצרכתי לרדת ממקומי בגן-עדן למען הזהיר את העם, ובמיוחד את תלמידיי, על דינים קשים ומידת פורענות שנמתחים על העם היושב בציון בכלל ועל תושבי הדרום בפרט", אמר הגר"י בחלום.

"ותדע שכל עוד יהיו מזניחים את הדרום - ולא מרבים תורה כראוי ולא עוד אלא שמתנגדים להתפשטות התורה כמו שהתנגדו לי לישיבה - ואפילו שמתכוונים לשם שמיים שדואגים בזה לשמור את הקיים ולהגדיל רק את ישיבתם הגדולה, הרי יש בזה קיטרוג גדול על כל תושבי הדרום ר"ל".

לסיום אמר הגר"י מאיר בחלום לתלמידו: "צריך להוסיף עוד בני ישיבות, ועוד כוללים ועוד בני תורה ולאהוב אותם אהבת חינם ולא להמעיט כוחם במלחמה ורדיפה אחר המותרות, שמרחיקה את הגאולה. התעוררו נא אחיי היקרים, יושבי ארץ הקודש".

אחד האברכים ביישוב תפרח אומר ל'בחדרי חרדים': "חייב להיות קשר בין הדברים. רק חודש וחצי עבר מאז חלם תלמידו של הגר"י מאיר את החלום, וכבר שמענו על המקרה המזעזע.

"צריך לקחת את הדברים לתשומת לב, ולעורר את הציבור".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד