י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אריה דרעי חוזר: "היה ניסיון הפיכה כושל בש"ס - אני נשאר"

ש"ס פותחת את מערכת הבחירות המוניציפאליות, על רקע אי הוודאות והקריסה בסקרים. יו"ר התנועה השר אריה דרעי: "אנשים מנסים להרוס את התנועה כבר שנים. פירשו את השתיקה שלי כסימן לכך שאני עומד להתפטר. אל תתרשמו מהסקרים"

צילום: יעקב כהן
צילום: יעקב כהן



בעל הבית חוזר: על רקע תקופת אי הוודאות והמשבר בש"ס, השלום הספרדי החוזר, החקירות, פעילותו של הרב יעקב כהן והשמועות על חזרתו של אלי ישי, אריה דרעי עושה סוף לשמועות ומנסה ליצב בחזרה את מעמדו בש"ס. ויו"ר התנועה מכריז הערב (ד), "אני פה כדי להישאר".

ש"ס פתחה הערב את מערכת הבחירות המוניציפאליות בכנס היערכות ראשון במלון רמדה בירושלים.

בין המשתתפים, יו״ר ש״ס השר דרעי, השר דוד אזולאי, סגן השר יצחק כהן, סגן השר משולם נהרי, חברי כנסת, ומאות נציגי ש״ס ברשויות המקומיות.

במהלך הכנס נאם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, כשהוא מתייחס לטלטלה שעברה ש״ס בשבועות האחרונים.

"בחודשים האחרונים", הכריז, "היה ניסיון לעשות הפיכה בש״ס, ניסיון שלא הצליח. אלו אותם אנשים שמנסים להרוס את התנועה כבר שנים. היו אנשים שפירשו את השתיקה שלי כסימן לכך שאני עומד להתפטר, הם ניסו כביכול לדאוג ״לעתיד התנועה״.

״האנשים האלה עשו כבר הפיכה בשנת 1999: אחרי 17 מנדטים ששס קיבלה, אנשים מתוכנו גרמו לכך שאהוד ברק אמר רק לא שס, וגרמו בכך להרס התנועה. ראש הישיבה, מרן חכם שלום אמר לי לאחרונה בשיחה אישית ביננו: רבי אריה תזכור, כמה שקשה יותר - אתם עושים דברים נכונים. אני אומר לכולכם ולכל אותם אנשים שמנסים להרוס את התנועה באופן חד משמעי: חבל לכם על הזמן. אני נשאר לעמוד בראש תנועת ש"ס, אמשיך להנהיג ולהוביל את שס תחת מועצת החכמים כי בית לא עוזבים״.

עוד הוסיף: "אל תתרשמו משום סקרים כאלה ואחרים. חלקם אינטרנטים וחלקם תלושים. אין להם מושג מה קורה באמת בשטח. הם לא רואים את העצרות ההמוניות. אין מי שיכול להתחרות עם ש״ס בשטח״.













שס אריה דרעי הפיכה בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד