כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

האחים מלייקווד גילו היום: "המחבל ממנהטן לקח אותנו במונית"

חרדים תושבי העיירה לייקוד בניו גרז'י, שיחזרו במכשיר הטלפון נסיעה שערכו לפני מספר ימים. הם גילו לתדהמתם, שנהג המונית שלהם היה הטרוריסט סאייפולו סייפוב, בן ה-29 מפלורידה, שערך אמש פיגוע דריסה במנהטן

המחבל סאייפולו סייפוב. צילום: משטרת ניו יורק
המחבל סאייפולו סייפוב. צילום: משטרת ניו יורק





הפיגוע אמש במנהטן, הביא לכך ששני אחים חרדים תושבי לייקוד שבניו גרז'י שיחזרו במכשיר הטלפון נסיעה שערכו, והתברר כי הם נסעו במונית עם המחבל סאייפולו סייפוב, בן ה-29 מפלורידה שנשבע אמונים לדאעש.

את הנסיעה ערכו לפני שבועיים, כשהם הגיעו ממיאמי לשדה התעופה ניוארק בניו ג'רזי. כשהם נחתו הם לא הצליחו לתפוס מונית לכיוון לייקווד, לאחר כשעה של המתנה הגיע סוף סוף נהג מונית מוסלמי עם זקן ארוך, האחים אברומי ואלי גרינהוז התלבטו האם לעלות עליו, אך לא הייתה להם ברירה. לאחר נסיעה מתוחה של 50 דקות ללייקווד הם ירדו מהמונית באנחת רווחה גדולה.

המחבל במסך המכשיר של החרדים מלייקווד

אתמול אברומי ואלי הזדעזעו, לאחר שגילו כי המחבל שהרג שמונה אנשים במנהטן ופצע 15 נוספים היה למעשה הנהג שלהם.

בשיחה מלייקווד מספר אברומי ל'בחדרי חרדים': "כשראיתי את התמונה של המחבל, אמרתי שהוא נראה לי מוכר, כשנכנסתי לרשימת הנסיעות שלי במכשיר, לאחר שנסעתי עם חברת אובר, הבנתי שזה בעצם הוא. כמעט התעלפתי ששמעתי, חששתי עם אחי אלי לעלות על המונית, אבל לא הייתה ברירה, הייתי קצת לחוץ באמצע הנסיעה מהנהג, וברוך השם הגענו בשלום הביתה".

אברומי מוסיף "אני צריך לשאול את הרב שלי אם אנחנו צריכים לברך הגומל" מסכם אברומי גרינהוז את הסיפור.

שני האחים שכחו מה"חוויה" של המונית וחזרו לשגרה, ואתמול כאמור כשהם ראו את התמונה של המחבל ורצו לבדוק אם זה הנהג שהם כה חששו ממנו, והתברר להם שבעצם היה להם נס, מאחר שהנהג התגלה כעבור שבועיים כטרוריסט מסוכן שרצח 8 אנשים.

כזכור, חברת אובר אישרה כי המחבל היה נהג שלה.
מנהטן לייקווד אברומי ואלי גרינהויז מחבל מתאבד אובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד