י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בהלה בגוש דן: אזעקה נשמעה ב-3 לפנות בוקר

סמוך לשעה 3 לפנות בוקר נשמעה אזעקה עולה ויורדת • תושבים התעוררו בבהלה ונכנסו להיסטריה • כעבור דקות, דו"צ עדכן כי מדובר בתקלה ומקורה נבדק

צילום אילוסטרציה: pixabay
צילום אילוסטרציה: pixabay צילום: pixabay



בהלה אחזה הלילה (חמישי) בתושבי גוש דן שהתעוררו סמוך לשעה 03:00, לשמע אזעקה עולה ויורדת. לאחר דקות של היסטריה - נרגעו, כאשר דובר צה"ל הודיע כי מדובר בתקלה.

על פי התושבים, האזעקה נשמעה היטב בשעה 02:48 בדרום תל אביב, חולון, בת ים, גבעתיים ואזורים נוספים בגוש דן. דובר צה"ל מיהר להוציא תגובה תוך דקות בכדי להרגיע את התושבים ההמומים: "מבדיקה עולה כי האזעקה שנשמעה בגוש דן הינה אזעקת שווא. הנושא ייבדק", תגובתו.

כזכור, הלילה, דיווח אתר לבנוני, כי פיצוץ אדיר נשמע בבקעת הלבנון. לפי הדיווח באתר, זמן קצר קודם להישמע הפיצוץ במחסן תחמושת באזור, פעל בסמוך למקום חיל האוויר הישראלי.

כמו כן שלשום, פוצץ צה"ל מנהרת טרור בגבול רצועת עזה, שהייתה בתהליך בנייה, שבעה פלסטינים נהרגו ו-11 נפצעו ובמהלך פעולות החילוץ גם שני בכירים בג'יאהד האיסלאמי. ארגוני הטרור זעמו על כך וטענו כי ישראל הפרה את הסכם הפסקת האש שנחתם לאחר מבצע 'צוק איתן' ואיימו כי ההפרה לא תעבור בשקט.

גורם בצה"ל אמר מאוחר יותר כי לא היה מדובר בחיסול ממוקד של שני הבכירים בג'יהאד האיסלאמי, וכי לטענתו הם מצאו את מותם בניסיון לחלץ את חבריהם שהיו תקועים מתחת להריסות.

יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט כעס על ההתנצלות ותקף את דובר צה"ל באמצעות חשבון הטוויטר שלו: "אסור להתנצל על הצלחה בחיסול מחבלים. מדובר במחבלים שעסקו בחפירת מנהרת תופת בתוך שטח ישראל שנועדה להרוג נשים וילדים ישראלים".
אזעקת שווא גוש דן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד