כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

הפוסט המפתיע על הנציג הגוראי: "אוכל בננות"

חבר המועצה הפתיע עם פוסט מרגש ויוצא דופן וחשף את הקשר שלו עם האיש שהיה אמור להיות יריבו הגדול • "ממליץ לכל אחד שיהיה יוחנן לפעמים וילך עד הסוף" וגם על הבננות שהוא מביא איתו לכל מקום

צילום: פייסבוק
צילום: פייסבוק



חנן רובין, חבר מועצת העיר ירושלים מטעם 'התעוררות' פרסם הלילה פוסט יוצא דופן שבו הוא מפרגן לאדם שהיה אמור להיות יריבו, חבר המועצה יוחנן ויצמן נציג גור ומוביל מאבק השבת בבירה.

רובין שהודיע על כוונתו לפרוש בקרוב מחברותו בעירייה כותב כך: "חבר המועצה יוחנן וייצמן (או יוחנן מוקיר שבת, כמו שקראתי לו), איש חסידות גור, היה לאחד מחבריי הטובים הקרובים בשנותיי במועצה".

"כן, כן", ממשיך רובין בפוסט המפתיע, "אותו יוחנן שצועד כל שבת מגאולה למתחם התחנה כדי לוודא שלא מחללים שם שבת באופן שנוגד את החוק, שכותב נגד אירועים במסעדות לא כשרות ושלא נמצא בוואסטאפ כי אין לו טלפון חכם. יוחנן שיושב כל היום ומנהל רשימות על מסעדות חדשות שנפתחו שלא במסגרת הסטטוס קוו ושמביא איתו בננות לכל מקום, כי הוא לא סומך על שום כשרות חוץ מעל זו שאצלו בבית".

רובין מוסיף בפוסט שפרסם: "יוחנן, עם האמת המוחלטת שלו, לימד אותי את אחד השיעורים החשובים ביותר שלמדתי בשנותיי מועצה - שהרבה פעמים לצד השני יש נרטיב הפוך לחלוטין לשלך, ושהבסיס לשיתופי פעולה הוא לא מחיקה של הנרטיב הזה, אלא דווקא לתת לו מקום, להכיל, ומכאן לצאת לדרך. זו לא תהיה דרך פשוטה, יהיו הרבה אתגרים - אבל כשיש נקודת בסיס ששני הצדדים חולקים - הרבה דברים הופכים להיות אפשריים. ואיכשהו, אחרי שהתחלתי ליישם, מצאתי שזה ממש נכון".

"ממליץ לכל אחד שיהיה יוחנן לפעמים וילך עד הסוף, ושגם יחזיק לו איזה חבר כמו יוחנן, שיציב לו סיפור הפוך לגמרי לשלו, ויזכיר לו שגם את הסיפור הזה צריך לקבל", הוסיף.

לפוסט צירף רובין תמונה וכך כתב: "תמונה - יוחנן ואני במסיבת בר המצווה של הבן שלו אמש. הוא כמובן לא ידע לאן להסתכל כי אין לו טלפון חכם. חוצמזה שהוא גם לא אכל כלום חוץ מבננות".
חנן רובין יוחנן ויצמן ירושלים שבת מאבק השבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד