כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

זעם: מי אישר תצוגת ראווה של פרארי בכותל

סערה בשל מה שנראה כמופע ראווה מבזה של רכבי חברת פרארי בכותל המערבי. הרב שמואל רבינוביץ מתנער מאחריות: "הייתה בקשה תמימה"

הרב שמואל רבינוביץ. צילום: יונתן זינדל, פלאש90
הרב שמואל רבינוביץ. צילום: יונתן זינדל, פלאש90



סערה פרצה ברשת, לאחר מה שנטען כמופע ראווה של חברת פרארי סמוך לכותל המערבי, אשר נהגי רכבים, חברי הנהלת חברת פרארי הבינלאומית, הורשו לחנות סחניית הכותל המערבי, באישורו של רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ.

הכל החל בהודעת סמס ממוקד הסקופים, המשיך בתמונות שהופצו ברשת ורבים מהגולשים טענו כי הדבר מבזה את הכותל המערבי – המקום המקודש ביותר לעם היהודי - וכי אין ראוי לקיים תצוגת של כלי רכב בחניון הכותל.

השר אזולאי הודיע כי כי "שוחחתי עם רב הכותל הרב רבינוביץ והבעתי בפניו את מורת רוחי למקרה. אין כל מקום לתצוגות ראווה אלו במקום קדוש זה. הובהר לי כי לא הייתה כל כוונה לתצוגת המכוניות וכי מנכ"ל חברת פרארי ביקש להגיע לביקור בכותל מלווה במספר רכבים אשר עזבו את המתחם לאחר 10 דקות.




אזולאי הוסיף כי "סוכם והוחלט כי כבר ביום ראשון הקרוב תתקיים ישיבה עם כל הגורמים הנוגעים בדבר על מנת להפיק לקחים ולמנוע מקרים אלו בעתיד".

רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ התייחס אף הוא לסערה ואמר כי "האירוע הבוקר היה הענות תמימה לבקשה לאפשר חניה בשעת בוקר מוקדמת למס׳ דקות של סיור בירושלים שערכו חברי ההנהלה הבינלאומית של יצרנית הרכב הבינלאומית".

לדבריו, "ביום ראשון ייערוך הרב תחקיר לאירוע זה על מנת להפיק לקחים ולמנוע בעתיד אירועים מסוג זה. למותר לציין כי לא נגבה תשלום כלשהו בגין הביקור".
פרארי דוד אזולאי הכותל המערבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד