ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

גרמן מסיתה: "השר ליצמן מנהל את המדינה"

שרת הבריאות לשעבר ח"כ יעל גרמן מתנועת יש עתיד תוקפת את ליצמן: "החרדים, במיוחד אגודת ישראל ומי שעומד בראשה, מחשקים את הממשלה, אין היום באמת דמוקרטיה"

יעקב ליצמן. צילום: פלאש90
יעקב ליצמן. צילום: פלאש90



שרת הבריאות לשעבר ח"כ יעל גרמן מתנועת יש עתיד, מסיתה נגד החרדים וטוענת: "יעקב ליצמן והחרדים, מנהלים את המדינה".

באירוע "שבתרבות" במודיעין תקפה הח"כית מתנועתו של יאיר לפיד את ראש הממשלה, טענה שהחרדים השתלטו עליה אך אומרת שכאשר יש עתיד תרכיב הממשלה, החרדים ייקראו לשבת בתוכה.

"החרדים, במיוחד אגודת ישראל ומי שעומד בראשה (השר יעקב ליצמן), הם למעשה מחשקים את הממשלה, אין היום באמת דמוקרטיה, באים ואומרים דמוקרטיה זה רצון העם - רצון הרוב, רצון הרוב בחר בליכוד אבל מי שקובע איזה חוקים יעברו במדינת ישראל זה לא הליכוד זה אגודת ישראל".

ח"כ גרמן הוסיפה והסבירה: "הם לא נותנים להתיר תחבורה ציבורית בשבת כאשר הרוב בעד תחבורה ציבורית בשבת, הם לא מאפשרים את חוק ברית הזוגיות כאשר הרוב בעד ברית הזוגיות, הם לא מאפשרים פונדקאות כאשר אני מאמינה שהרוב בעד פונדקאות.

עוד טענה שלמרות שהרוב בעד חקיקה לטובת נישואין אלטרנטיביים, אגודת ישראל מונעת זאת והוסיפה: "אבל "כשנרכיב את הממשלה אני חושבת שצריך לקרוא להם. הם חלק מהעם וצריכים לייצג אותו אך עם אבל משמעותי, בלי וטו על חוקים אחרים אבל כן מתן חופש הצבעה מטעמי מצפון וכך נוכל לקיים דמוקרטיה לפי רצון הרוב".
ליצמן יש עתיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד