ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

בשורה משמחת • לאחר שבוע אשפוז: הגראי"ל שטיינמן שוחרר לביתו

פרסום ראשון: לאחר שבוע של מתח ודאגה בעולם התורה והישיבות בשל מצבו הבריאותי ואשפוזו של ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן בן ה-103, בחסדי שמים הוא שוחרר הבוקר מבית החולים לביתו ברחוב חזון איש 5 • הציבור נקרא להמשיך ולהעתיר

הרב שטיינמן. צילום: שוקי לרר
הרב שטיינמן. צילום: שוקי לרר



אנחת רווחה: ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, שוחרר הבוקר (ראשון) לביתו לאחר שבוע שבמהלכו היה מאושפז במחלקת טיפול נמרץ במרכז הרפואי 'מעיני הישועה' בבני ברק.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ראש הישיבה אושפז ביום ראשון בשבוע שעבר, לאחר שחום גופו עלה. במהלך כל השבוע שהה במחלקת טיפול נמרץ כשהוא בהכרה מלאה. הבוקר לאחר התייעצות רפואית עם הצוות הרפואי הוחלט לשחררו לביתו.

בני ביתו של הגראי"ל ביקשו להודות מאוד לצוות הרפואי ביחידה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי 'מעייני הישועה' ובראשם לפרופ' אליהו סורקין ולכל הרופאים וצוות המחלקה שטיפלו בראש הישיבה במסירות רבה והביאו בסיעתא דשמיא למצבו הרפואי המאפשר את שחרורו.

כמו כן ביקשו להודות לרופאו האישי פרופ' אברהם וינברגר על מסירותו רבת השנים לבריאותו ולהנהלת המרכז הרפואי 'מעייני הישועה' בראשות המנכ"ל הרב שלמה רוטשילד וכל צוות בית החולים.

בשבת האחרונה התפלל הגראי"ל את תפילות השבת כבכל השבוע האחרון עם בני משפחתו, ומקורביו בחדרו שבמחלקה לטיפול נמרץ.

ראש הישיבה עדיין חלש והציבור נקרא להרבות בתפילה לרפואתו המהירה והשלמה של רבי אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפואה שלמה.

דובר בית ראש הישיבה מסר, כי בימים הקרובים לא תתקיים קבלת קבל בביתו ברחוב חזון איש 5 וכי הגראי"ל עדיין זקוק למנוחה. הציבור מתבקש שלא להפריע ולהגיע לבית.
הרב שטיינמן מעייני הישועה שחרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד