י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

החברונער'ס חגגו בפתח תקוה: מעמד יסוד בית המדרש במרכז העיר

באירוע מרגש ורב רושם נחגג במוצ"ש מעמד היסוד לבית המדרש של קהילת 'חברון' מרכז העיר פתח תקוה • צפו בתיעוד

החברונער'ס חגגו בפתח תקוה: מעמד יסוד בית המדרש במרכז העיר



קהל רב של תלמידי ובוגרי ישיבת חברון חגגו אמש (מוצאי שבת) את מעמד היסוד לבית המדרש של קהילת 'חברון' מרכז העיר פתח תקווה.

קהילת חניכי ישיבת חברון במרכז העיר פתח תקוה ציינה השבת 7 שנים לייסודה. הקהילה מרכזת סביבה אברכים רבים בוגרי ישיבת חברון ועוד ציבור גדול של בוגרי ישיבות אשר חפצים להמשיך את הקשר עם אוירת היכלי הישיבות ברמה תורנית ובדיבוק חברים.

במעמד מיוחד שנערך ברוב פאר והדר סביב שולחנות ערוכים ונמשך עד לאחר חצות הלילה, הודו ראשי ישיבת חברון לראש העיר על הסיוע הרב לקהילות בני התורה בעיר ובתוכם קהילות בוגרי הישיבה בפתח תקוה - במרכז העיר וכמו כן גם בשכונת גני הדר, בשיאו של המעמד העניקו ראשי הישיבה תעודות הוקרה מפוארות לראש העיר ולאליהו ברוכי חבר הנהלת העיר מטעם דגל התורה.

ראש ישיבת אור ישראל בעיר הגאון רבי יגאל רוזן (שנבצר ממנו להשתתף באירוע עקב האבל על פטירת אחיו) שלח לבאי האירוע מכתב חם בו כתב כי הקשר בין בית המדרש חברון לפרשת השבוע הוא בלימוד על הכוח הרב של אנשי תורה ותפילה להשפיע לטובה על כל העיר.

בשיאו של האירוע פרץ הציבור בריקוד של שמחה כאשר בלטה במיוחד אוירת 'שבת אחים' והחיות המיוחדת שמנשבת בין בני הקהילה.

משתתפי המעמד חזרו לערב אחד לאווירה המיוחדת של 'ישיבת חברון – כנסת ישראל' שהורגשה מכל פינה. מיצגים היסטוריים של ישיבת חברון מתקופותיה המוקדמות מארכיונו הבלתי נדלה של הרב שמעון יוסף מלר, וביצוע מוזיקאלי של מחרוזת ניגונים מתפילות הימים הנוראים בנוסח ר' שלום שבדרון זצ"ל שביצע בטוב טעם בעל המנגן קובי גרינבוים בליווי תזמורתו של המאסטרו יהודה גלילי. כמו כן ליוו את השמחה בעלי המנגנים ישראל אדלר ויוני ברגר.

המעמד המיוחד התקיים בגן האירועים המפואר 'מייפל' בעיר בהשתתפות ראשי ישיבת חברון הגרמ"מ פרבשטיין הגר"ד כהן והגר"י חברוני, ראשי ישיבות ורבני העיר, ראש העיר מר יצחק ברוורמן וכל צמרת דגל התורה – חברי הכנסת ונציגי הציבור.

האירוע המיוחד הופק במשך תקופה ארוכה על ידי צוות גן האירועים 'מייפל' עם צוות ההפקה של מוטי בוקצ'ין אשר בידיים אומנות ניהל את הערב כולו ביד רמה וזכה לשבחים ולהצלחה גדולה.

















































חניכי חברון פתח תקוה איציק ברוורמן ראשי ישיבות הרב יגאל רוזן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד