כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

הפרסומאי האשים: "הרבנים רצחו את רבין" • התגובות לא איחרו לבוא תוך איום בחרם

איש השמאל אודי פרידן צייץ בטוויטר דברים מקוממים שכוונו נגד הצד הימני במפה הפוליטית וספג מתקפה חריפה מכל עבר "‏די להסתה שלך!! דברי בלע"

צילום: pixabay
צילום: pixabay



הפרסומאי אודי פרידן ממשרד הפרסום 'ראובני-פרידן' צייץ אמש (מוצ"ש) בחשבון הטוויטר שלו ציוץ מקומם ומסית שעורר סערה רבתי. הציוץ נכתב לרגל יום הזכרון לרצח ראש הממשלה יצחק רבין, שנרצח לפני 22 שנה על ידי מתנקש שחבש כיפה.

בציוץ נכתב "‏די לגמגום: הימין והרבנים רצחו את רבין. נתניהו היה, שמע, עודד, הוביל. והערב בעצרת רבין הוא ושרה בשופינג בלונדון עם רגב. פיוס עאלק. לא! הביתה!".

התגובות לציוץ לא אחרו לבוא, וכמה מהגולשים לא נשארו חייבים, חלקם פרסמו את החברות אותם מפרסם אודי פרידן, וקראו לחברות לבטל את ההסכם עם חברת הפרסום בטענה שבעלי החברה מסית נגד חצי עם.

תנועת 'ישראל שלי' צייצה בתגובה: ‏"מעניין אם בטבע נאות, AIG, תדיראן, חצי חינם, מזרחי טפחות יודעים מה חושב הפרסומאי שלהם, מבעלי משרד 'ראובני פרידן', על יותר מחצי עם".

השרה לשעבר לימור לבנת תקפה את פרידן וצייצה: "‏די להסתה שלך!! הימין רצח את רבין? שוב חוזר הניגון השיקרי, המסית, המתועב, המפלג, המשסה. דברי הבלע שלך, אודי, רק מלכדים את הימין-גם את מי שיש לו ביקורת. לגיטימי לרצות לשלוח את נתניהו הביתה, לא לגיטימי לקבוע שאני ואחי למחנה רצחנו את רבין".

השרה המשיכה והתכתשה עם הפרסומאי: "כן, היו קריאות קשות, חלקן מסיתות, והפגנות בהן נטלו חלק גם גורמים קיצוניים ביותר. ארון המתים נועד לסמל את קבורת הציונות בניגוד למה שמנסים לייחס לו(רענן שקד היום), ונתניהו השיב לקריאות: ״הוא לא בוגד, הוא טועה״. קרה דבר נורא. מטורף. אבל די להסית נגד הימין כולו".






אודי פרידן הגיב ללימור לבנת: "תגובתך הזוייה. ״הימין״ כמושג מייצג, ובוודאי מנהיגו ומנהיגיו כולל רבני פסק דין רודף הם שרצחו את רבין. ברור שבימין ישנם צדיקים".

גולשים נוספים זעמו על הציוץ, לא התרגשו מהתגובה שלו, וכתבו: "‏‎השמאל רצח את אלטלנה?", וכן: "‏‎תגיד דביל, המותגים שאתה מפרסם יודעים שאתה קורא לחצי עם רוצחים?".

"‏‎אני ימני ולא רצחתי את רבין. האם אני יכול לתבוע אותך דיבה על כך?". כתב צייצן אחר.

חמת זעמם של הצייצנים התבטאה, גם בקריאות לחרם על המותגים שמשרדו מקדם: "‏‎שמישהו שמבין בעולם הפרסום יעלה לטוויטר את המותגים שהמסית פרידן הזה מפרסם, אני אתחיל בחרם אישי ומי שרוצה להצטרף, וולקאם. אני מפסיק לקנות את מה שאתה מפרסם".

לאחר שספג קריאות לחרם על משרד הפרסום שלו, צייץ אודי פרידן תגובה לציות המסית וכתב. "‏מתקן על מנת שלא יהיו אי הבנות וספינים מרושעים: הימין הכוונה למנהיגי הימין. אין הכוונה לכלל מצביעי הימין. אני עצמי הצבעתי כחלון שמזוהה ימין".

עוד תגובות נזעמות: "‏‎יאללה... יאללה... עוד אחד שצועק הסתה ובעצמו מסית, נגד יותר מחצי מהעם שלו שחושב הפוך ממנו איש קטן. עלוב".

"‏‎חצוף. הימין?? רצח פוליטי זו התמחות של הסמול. מי שרצח את רבין היה זה שתקע לו את הכדור ברכב. והוא כנראה שיך לסמול. ראה דו״ח פתולוגי של ד״ר היס". צייץ גולש זועם.
אודי פרידן רצח רבין לימור לבנת טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד