ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מנדלבליט: "מתקיפים אותי מכל הכיוונים"

הקלטות שנחשפו הבוקר בגל"צ מספקות הצצה נדירה לראשו של מנדלבליט; "אני מותקף מכל כיוון בכלים שהם לא בכללי המשחק הדמוקרטי, מקבץ הצעות החוק האחרון נועד לפגוע בכולנו" • האזינו

מנדלבליט. תומר נויברג, פלאש 90
מנדלבליט. תומר נויברג, פלאש 90



היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט אומר "הפוליטיקאים תוקפים אותי, אך לא אלך למקומות שלהם. מקבץ הצעות החוק האחרון - נועד לפגוע בציבור כולו".

כמעט אף אחד לא היה רוצה להיות היום במקומו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. האיש שמונה על ידי ראש הממשלה נתניהו, והצטייר כאיש אמונו, נדרש היום לנהל את החקירות נגדו, ולהתמודד עם מתקפות מכל העברים. הבוקר (ראשון) רדיו גלי צה"ל הביאו באופן בלעדי הקלטות שמספקות הצצה נדירה לראשו של מנדלבליט. מתוסכל, מודאג, אולי אפילו פגוע, היועץ מעיד על עצמו שהוא "מותקף מכל הכיוונים".

הקלטות של היועמ"ש אביחי מנדלבליט מכנס סגור של הנהלת הפרקליטות נחשפו הבוקר בגלי צה"ל: "מתקיפים אותי מכל הכיוונים, בכלים לא סימטריים" אמר מנדלבליט בכתבה של כתבת המשפט דור מימון. בתגובה אמר במשדר השר לביטחון הפנים גלעד ארדן: "דווקא השמאל תוקף יותר את היועמ"ש".

היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט התארח ביום חמישי האחרון בכנס "הנהלת הפרקליטות לדורותיה". בהקלטות שפורסמו בגלי צה"ל, נשמע היועמ"ש אומר "אני מותקף מכל כיוון בכלים שהם לא בכללי המשחק הדמוקרטי, מקבץ הצעות החוק האחרון נועד לפגוע בכולנו" כשהוא מתכוון לפוליטיקאים.

מנדלבליט אף ביקש מפרקליטי העבר להגן עליו בתקשורת: "יש לכם תפקיד חשוב באמירת קול ברור, אני יודע שאתם עושים זאת ומבקש שתעשו אפילו יותר".

בעניין חוק ההמלצות אמר מנדלבליט כי זו "הצעה רעה שלא באה בפני עצמה. אנחנו לא תמימים". ‏על הצעת חוק פרטיות אמר "אין כמעט הצעה אחת שאני תומך בה. שהיועץ אומר שהוא מתנגד זה היום כאילו הוא תומך. אם יש מניעה משפטית זה 'טוב נו הוא רק פקיד'".
אביחי מנדלבליט גלצ הצעת חוק היועץ המשפטי לממשלה הקלטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד