י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פאשניסטיות להתייצב: גשם של שילובים לחורף

החורף עושה את דרכו אלינו וזה הזמן החביב על כל דורשות האופנה הצנועה שכן הרשתות מלאות בפיתרונות יפים שאינם דורשים גיור בשום צורה. קבלו סקירה קצרה של כמה מותגים עם שילובים חורפיים ויפהפיים

פאשניסטיות להתייצב: גשם של שילובים לחורף



החורף כבר ממש כאן, מעבר לפינה - ורשתות האופנה מתחילות להתחמם. ואם בקיץ להיות פאשניסטה שומרת מצוות זה אתגר לא פשוט, אז הסתיו והחורף הן עונות החג - הרשתות הגדולות מלאות בהיצע צנוע ושיקי, החל משמלות, סריגים, חצאיות מידי ועד לג'קטים בשללב גוונים וסוגים ומעילים מפנקים.

יצאנו לסקור לכן כמה הצעות שוות ממיטב הרשתות בארץ:

זארה ZARA

איך לא, אהובת הקהל מציעה העונה שפע של היצע צנוע, איכותי ושיקי. לא סתם זארה הפכה להיות חביבת נשות הקהל הדתי והיא בהחלט מוכיחה את זה עונה אחרי עונה.











מאסימו דוטי MASSIMO DUTTI

מאסימו דוטי כמו קודמתה זארה, היא רשת אופנה ספרדית המציעה קולקציות 'גבוהות יותר' כך שגם המחירים בהתאם, אבל אם צריך לבחור פריטי מאסט שימשיכו איתנו גם לשנים הבאות, היא בהחלט הכתובת.





סטראדיווריוס

ומהגדולה לקטנה - סטראדיווריוס היא רשת יחסית חדשה בשוק הישראלי והיא מציעה מגוון גדול של פריטים אופנתיים במחירים עממיים ונוחים - בחורף, כמו בחורף אפשר למצוא שם שילובים יפייפים ושיקיים במחירים מעולים.







פול אנד בר

התמונות האלו הזכירו לנו כמה כיף לחזור להיות נערה בתיכון, אבל היי, אפשר תמיד גם לשלב פריטים מגניבים בקולקציה, גם אם אנחנו כבר הרבה זמן אחרי.




שילובי בגדים לחורף זארה פאשניסטיות אופנה לחורף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד