כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

האזנות סתר: החרדי הואשם במעשים חמורים באחייניתו ובחברתה

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: חרדי שנעצר בשבוע שעבר - הואשם בעבירות חמורות שביצע באחייניתו ובחברתה, בין השאר בחדר השינה בביתו ברכב ההסעות שלו • גם לאחר שהקטינה אמרה לו כי היא מבקשת שיפסיק, הוא נהג לומר לה "תרגעי, שום דבר לא יקרה", נכתב בכתב האישום

חשוד בעבירות חמורות בבית המשפט. צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90
חשוד בעבירות חמורות בבית המשפט. צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90



וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: פחות משבוע לאחר מעצרו, נהג הסעות חרדי הואשם בעבירות חמורות שביצע באחייניתו ובחברתה, בין השאר בחדר השינה בביתו, וברכב ההסעות שלו. היום הוגש כתב האישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

ביום שלישי שעבר, לאחר חקירה סמויה שכללה פלטי שיחות, איכונים והאזנות סתר, חוקרי ימ"ר ירושלים עצרו תושב שכונה חרדית בעיר בן 31 בחשד כי ביצע עבירות חמורות בניגוד לחוק הפלילי וחוקי התורה, באחייניתו ובחברתה.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' בשבוע שעבר, לדברי פרקליטו גירסת החשוד היא כי ביקש לנתק את הקשר לפני זמן מה, אולם הנערה היא שסירבה. מעצרו הוארך בחמישה ימים עד היום, ופרקליטות מחוז ירושלים באמצעות עו"ד ליזו אבקסיס-וולפוס, הגישה היום (ראשון) כתב אישום חמור נגדו.

על פי כתב האישום, בין השנים 2014-2016, עת הייתה אחייניתו בת 13-14.5, נהג הנאשם במספר רב של הזדמנויות לבצע בה מעשים חמורים ואסורים, בחדר השינה בביתו, בגנים ציבוריים וכן ברכב ההסעות שלו. באחת הפעמים, לאחר שביצע את זממו באחייניתו ברכבו בגינה הציבורית ליד גן החיות, אמר לה "די, אני מקלקל אותך".

עוד עולה מכתב האישום כי בין החודשים מרץ עד יולי 2017, עת הייתה חברתה של האחיינית כבת 14, ביצע בה מעשים חמורים ואסורים בחדר השינה בביתו, תוך שהם צופים בסרט. גם לאחר שהקטינה אמרה לו כי היא מבקשת שיפסיק, הוא נהג לומר לה "תירגעי, שום דבר לא יקרה", התעלם מבקשתה והמשיך במעשיו הנוראיים.

כאמור, מעצרו הוארך והיום הפרקליטות ביקשה להותירו במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, כאשר בנתיים מעצרו הוארך עד להחלטה אחרת. פרקליטו של הנאשם, עו"ד יוסי נדב, אמר ל'בחדרי' כי הנאשם מכחיש מכל וכל את המיוחס לו, "טרם קיבלנו את חומר החקירה לידינו, כשנקבל נגיב בהתאם".
מעשים חמורים כתב אישום נהג הסעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד