י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בצה"ל איתרו 5 נעדרים, חמאס: "המערכה פתוחה ולא תסתיים"

5 מחבלים נוספים אותרו ע"י צה"ל בהריסות מנהרת הטרור שקרסה בשטח ישראל שבוע שעבר • הג'יאד האיסלאמי: "מנהרת החירות אינה המנהרה היחידה, יש לה יציאות רבות"

המחבלים שצה"ל מחזיק בהם
המחבלים שצה"ל מחזיק בהם



חמישה מחבלים נוספים אותרו בהריסות מנהרת הטרור שהתגלתה בשבוע שעבר. בחמאס מגיבים כי "גופות השהידים לא יישארו זמן רב בידי ישראל".

בשעות הערב (ראשון) התיר צה"ל לפרסום כי במהלך הימים האחרונים ביצעו כוחות פיקוד הדרום ואוגדת עזה פעולות משלימות לחשיפה ולסיכול מנהרת הטרור שנוטרלה בשבוע שעבר. במהלך העבודות, אותרו בשטח ישראל חמש גופות מחבלים, מעבר למחבלים שהוצאו על ידי חמאס מהמנהרה.

שחות חמשת נעדרים, פורסמו עוד בשבוע שעבר על ידי חמאס, שם צויין כי הינם פעילי הג'יהאד האיסלאמי. ממשלת ישראל הודיעה לחמאס באמצעות הצלב האדום, כי לא תשיב הגופות - אלא תמורת גופות החיילים הדר גולדין ואורון שאול הי"ד.

דובר חמאס פאוזי ברהום, הגיב להודעת צה"ל ואמר כי "לקיחת הגופות של השהידים בידי הכיבוש, הוא ניסיון אומלל לשבור את עמדות התנגדות בעזה ולהפגין את התנהגותה החלשה וההתנהלות החלשה של הכיבוש". ברהום הוסיף, "למרות זאת, שום דבר לא יניא את ההתנגדות מלהמשיך ולפתח את יכולותינו ולהתכונן להגן על העם הפלסטיני מן הים ועד הנהר".

בג'יהאד האיסלאמי הגיבו מוקדם יותר, כי "מנהרת החירות אינה המנהרה היחידה של הג'יהאד האיסלאמי, יש לה יציאות רבות, ואפשרויות רבות, והאויב טעם את טעמן המר במהלך המלחמות האחרונות ברצועת עזה".

מדובר בפעם הראשונה בה נחשפת מנהרה על פי נקודת ציון מדוייקת, וזאת באמצעות הטכנולוגיה החדשה שנמצאת בשימוש צה"ל. טכנולוגיה זו, אמורה להשלים את המכשול התת קרקעי שמוקם בימים אלה בגבול רצועת עזה על מנת למנוע מנהרות מרצועת עזה לישראל.
מחבלים חמאס מנהרת טרור קריסת מנהרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד