י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חשיפת 'בחדרי': אייכלר ישמש כסגן יו"ר הכנסת

פרסום ראשון: לאחר עימותים רבים, סיעת 'יהדות התורה' התכנסה היום לדון בסוגיית המינוי לתפקיד סגן יו"ר הכנסת. בישיבה הוכרע כי ח"כ אייכלר ישמש בתפקיד • במהלך הישיבה זעם ח"כ גפני ואמר ל'אגודת ישראל': "הרי מגיע לכם הכל ואתם בכל מצב לא מקבלים את דעתינו, אנחנו לא דורשים הצבעה. תעשו כרצונכם"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90



חשיפת 'בחדרי חרדים': לאחר עימותים רבים, סיעת 'יהדות התורה' התכנסה היום לדון בסוגיית המינוי לתפקיד סגן יו"ר הכנסת אותו דרשו שנים. בישיבה הוכרע כי ח"כ אייכלר ישמש בתפקיד.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי במהלך הישיבה זעם יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני ואמר לחבריו ב'אגודת ישראל': הרי מגיע לכם הכל ואתם בכל מצב לא מקבלים את דעתינו, אנחנו לא דורשים הצבעה. תעשו כרצונכם". בעקבות כך, לא נעשתה הצבעה ואייכלר זכה מן ההפקר.

קודם לכן היום, יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ יואב בן צור, שלח מכתב ליו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן, ובו דרישה לקיים במהירות את ההסכם הקואליציוני בעניין מינוי נציג הוועדה למינוי דיינים. במכתבו הבהיר ח"כ בן צור כי במידה וההסכם לא יקוים ש"ס תהיה חופשית לא לכבד הסכמים קואליציוניים אחרים בנושאים שתראה לנכון.

השר דרעי אמר בישיבת סיעת ש"ס כי "את ההסכם הקואליציוני חתמה ש"ס עם הליכוד ואנחנו דורשים את מקומנו בוועדה למינוי דיינים. אנחנו לא קשורים לוויכוחים בתוך מפלגות אחרות".

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף את הדרמה שהסעירה בשבועות האחרונים את הסיעות החרדיות, ש"ס, דגל התורה ואגודת ישראל, סביב הרוטציה שהוסכמה בהסכם הקואליציוני, על פיה, בקדנציה הזו - נציג ש"ס ישמש כחבר בוועדה למינוי דיינים ונציג יהדות התורה ישמש בתפקיד סגן יו"ר הכנסת.

בעקבות כך, ח"כ יצחק וקנין מש"ס התפטר בתפקיד סגן יו"ר הכנסת, וכאמור, היום הוכרע כי אייכלר ייכנס תחתיו בתפקיד.
ישראל אייכלר מינוי דיינים משה גפני אגודת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד