י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

דיווח: הרוצח מטקסס התכוון לרצוח את חמותו

יממה לאחר הרצח מתבררים פרטים נוספים לגבי רוצחם של 26 בני אדם בתוך כנסייה בהם 14 ילדים • הועמד בעבר לדין על תקיפת אשתו וילדם, נכלא ושוחרר ולא ברור כיצד עבריין מורשע השיג ארבעה אקדחים

אילוסטרציה. צילום: פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: פלאש 90



הרוצח שטבח ב-26 בני אדם, מתוכם 14 ילדים, ככל הנראה חיפש לרצוח את חמותו.

החוקרים מנסים לעלות על מניע לטבח הקטלני ביותר של ארה"ב שבוצע בתוך כנסייה, והמשטרה מנסה להבין כיצד אדם כל כך בעייתי שהודח מחיל האויר על התנהגות רעה, שתקף את רעייתו ושסדק את גולגולת בנו הפעוט - הצליח להשיג ארבעה אקדחים.

כזכור, שלשום (א') רצח דווין קלי ביריות 26 בני אדם בכנסייה בדרום טקסס, הוא נורה למוות על ידי שני אזרחים במהלך הבריחה באמצמעות רכבו.

"זה לא היה על רקע גזעני, זה לא היה על אמונות דתיות", אמר פרימן מרטין, מנהל מחלקת המדינה האמונה על בטחון הציבור במסיבת עיתונאים, "היה מצב מסובך בתוך המשפחה של הרוצח, חמותו של הרוצח מגיעה באופן קבוע לכנסייה הזו, יש לציין שבזמן הירי היא לא שהתה בכנסיה, החוקרים מנסים לברר אם הוא חיפש לנקום בה ולרצוח אותה יחד עם שאר המתפללים".

"היא קיבלה ממנו טקסט מאיים", הוסיף מרטין, שלא פרסם את השם של חמותו ולא פירט מה היה כתוב בטקסט, "אנחנו יודעים שהוא הביע כעס כלפי חמותו, שהתפללה בכנסייה זו", אמר מרטין.

"המידע עשוי לצאת היום או בימים הקרובים, אבל אני לא חושב שזה היה מעשה אקראי של ירי", אמר מושל טקסס גרג אבוט.

חמותו של קלי מהנישואים האחרונים שלו בשנת 2014, התפללה בדרך כלל בכנסייה והתגוררה בסאתרלנד ספרינגס. הנישואים הראשונים שלו עלו על שרטון והסתיימו בגירושין בשנת 2012 בניו מקסיקו.

קלי הועמד לדין בשנת 2012 על שני אישומים של תקיפת אשתו וילדם, הוא היה כלוא במשך שנה ולאחר מכן שוחרר בגין התנהגות טובה ועל פי החוק הפדרלי, כל אדם עם הרשעה של אלימות במשפחה לא יכול לקנות אקדח.
דיוון קלי רצח כנסייה טקסס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד