א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

מאות מתקפות על בעל העסק החרדי: "השמן שלכם עם דם ילדים"

שמואל ופר, חרדי המנהל עסק משפחתי לשיווק שמן זית לחו"ל באינטרנט, סובל לאחרונה מהתקפות והטרדות מילוליות חריפות באתר בו הוא משווק את השמן • "אתם מייצרים שמן עם דם ילדים", "אין לכם בושה" "אל תקנו מהם", כתבו מאות הפעילים

שמואל ופר והמתקפות
שמואל ופר והמתקפות



שמואל ופר, חרדי המנהל עסק משפחתי לשיווק שמן זית לחו"ל באינטרנט, סובל לאחרונה מהתקפות והטרדות מילוליות חריפות באתר בו הוא משווק את השמן. "אתם מייצרים שמן עם דם פלסטיני" נכתב באחת התגובות.

ופר, המתגורר מישוב יבניאל מוכר את שמן הזית באתר "גלילי גרין - Galilee Green". השמן מיוצר בקיבוץ דגניה א' והלקוחות רוכשים אותו באמצעות האתר, כשהשמן נשלח למזמינים מחו"ל דרך "דואר אקספרס". האתר מקיים מכירות רק לתושבי חו"ל ולא בישראל, מטבע הדברים לא רק יהודי העולם קונים את השמן, אלא גם גויים מכל רחבי העולם מבקשים לרכוש אותו.

בימים האחרונים הותקף שמואל קשות באתר שבו נמכר השמן, מאות פעילים פרו פלסטינים כתבו נגדו קריאות קשות וקראו לגולשים לא לקנות מהשמן, מאחר ולטענתם זה מיוצר "מדם של ילדים פלסטינים".

"קיבלתי בימים האחרונים מאות תגובות באתר", סיפר ופר בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. הכל התחיל כשכמה פעילים פרו פלסטינים האשימו אותנו ברצח פלסטינים, מה שגרר מאות תגובות נגדנו מפ כמובן שהלקוחות הקבועים לא נשארו חייבים והגיבו למסיתים, מה שהפך את האתר מאתר קניות לאתר טוקבקים עם מאות תגובות".

חלק מהתגובות נגד שמואל היו "אין לך בושה למכור שמן ממקום שמתבצע בו טיהור אתני"; "השמן נעשה מזיתים שנגנבו מפלסטינים, אל תקנו מהם"; "יש טעם של דם פלסטיני בתוך השמן"; "השמן נעשה מדם של ילדים פלסטינים".

כאמור אלו רק חלק מהתגובות נגד שמואל ופר, המגיבים המסיתים חותמים עם השם BDS, הארגון שקורא להחרים את ישראל. הארגון אמנם לא עומד בעצמו מאחורי המתקפה, אך הפעילים הפרו פלסטיני כמעט תמיד חותמים עם השם BDS.
פעילים פרו פלסטינים שמן זית שמואל ופר BDS מתקפה ברשת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד