י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

שוטר העביר אברך לצבא והשאיר פתק על רכבו

שוטר עיכב אברך בעקבות עבירת תנועה, גילה כי הוא משתמט והעביר אותו למשטרה הצבאית • רכבו של האברך נותר על אם הדרך והשוטר שביקש לוודא שהאברך לא יספוג דו"ח, השאיר על הרכב פתק בו הוא מסביר לפקחים את המקרה

הרכב חונה בצומת והמזכר המשטרתי שהונח על השמשה
הרכב חונה בצומת והמזכר המשטרתי שהונח על השמשה





אברך אב ל-2 עוכב הבוקר בעקבות עבירת תנועה והועבר למשטרה הצבאית.

הבוקר מעט לאחר השעה 8:00, ניידת של משטרת התנועה הורתה לרכב לעצור על האי תנועה בצומת רמות בירושלים, בפניה לכביש 9, זאת בעקבות עבירת תנועה אותה ביצע לכאורה הנהג.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי עם בדיקת מספר הזהות של הנהג, התברר כי הוא משתמט משירות צבאי, הוא נעצר והוכנס לניידת המשטרה. לאחר זמן מה הוא הועבר לבסיס משטרה הצבאית בענתות.

מה עם רכבו של העצור? הוא נותר חונה על אי התנועה בצומת. השוטר שהבין כי סיכוי סביר כי פקח או שוטר ירשום דו"ח לרכב בעקבות החנייה במקום אסור, רשם פתק אותו השאיר על הרכב. "נהג הרכב עוכב לתחנה לחקירה, נא להתחשב ולא לתת דו"ח חנייה בצומת גולדה מאיר יגאל ידין". בהמשך, הודיעו לאשתו שתבוא לקחת את הרכב.



בני המשפחה פנו לעסקן העדה החרדית שמעון שישא, וזה עירב את עו"ד מנחם שטאובר שיפעל בעניינו. לדברי מקורבי שישא, מדובר בבן למשפחת עולים מצרפת, אב לשני ילדים שלפני מספר שנים החליף כתובת מגורים ולדבריו הכתובת עודכנה במשרד הפנים אולם הוא מעולם לא קיבל זימון ללשכת הגיוס. לעומת זאת, בצה"ל טוענים כי העצור משתמט כבר למעלה משנה.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה לפניית 'בחדרי', כי האברך משתמט משירות צבאי מאז יולי 2016. "העצור יועבר מחר למעצר ולמשפט ביחידת מיטב" נמסר.
משתמט משירות צבאי עבירת תנועה פתק הסבר השוטר המתחשב אברך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד