י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

סערת ההקלטות בש"ס: הרב כהן במכתב התרעה נגד 'כל מאן דבעי'

פרקליטו של הרב יעקב כהן, בנו של ראש מועצת החכמים, משגר מכתב ל"כל מאן דבעי", ודורש למחוק את ההקלטות בהן יו"ר ש"ס השר אריה דרעי תוקף את הראשל"צ הגרש"מ עמאר. דרעי: "נגע ההקלטות נתעב"

הרב יעקב כהן
הרב יעקב כהן



יממה לאחר פרסום ההקלטות שבהן נשמע שר הפנים אריה דרעי כשהוא תוקף בחריפות רבה את רבה של ירושלים, הראשל"צ הגר"ש עמאר, בשיחה עם הרב יעקב כהן, בן נשיא מועצת החכמים, הרב כהן דורש מ"כל מאן דבעי" למחוק את ההקלטה ולא לפרסמה.

הרב כהן פנה באמצעות עורך הדין החרדי יוסי ויצמן שכתב בשם מרשו: "כל מאן דבעי שפרסם דבר מה מתוכן ההקלטה, נדרש בזאת למחוק לאלתר ממאגר הנתונים את הפרסום החמור בניגוד לדין".

אמש, לאחר שאנשיו של דרעי ובראשם הח"כ לשעבר יגאל גואטה תקפו אותו, משום שהקליט את השיחה עם דרעי ולטענתם דאג לפרסמה - הגיב הרב יעקב כהן ואמר כי אין ידו במעל.

לדברי אנשי ביתו של הרב כהן: "הרב מעולם לא הקליט שיחות טלפון ואף לא יודע איך לעשות זאת. נבדקת אפשרות כי טלפון חלופי ששימש את הרב לפני זמן מה הקליט שיחות באופן אוטומטי, ושמא כשהוחזר למעבדה הוצאו ממנו חומרים באופן פלילי והופצו ע"י גורמים עויינים ומרושעים אשר מנסים במזיד לפגוע בתנועה הקדושה, וגורמים לביזוי תלמידי חכמים ושלוחא דרבנן".

בסיום מכתבו הבהיר כי "אנו נגיש תלונה למשטרה בדרישה לחקור את מקור ההקלטה ומדליפה ולמצות עימם את הדין עד תום".

דרעי הגיב: "נגע ההקלטות וההכפשות נתעב. ״ארור מכה רעהו בסתר״. אני קורא לכלל הציבור: בואו נשמור יחד על מורשת מרן בכל כוחנו ולא ניתן למקליטים לפגוע בה".



הרב כהן אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד