כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

חסר היחוס הביס את הבן המיוחס: קלמן ייגר גבר בבחירות למועצת העיר ניו יורק

לאחר שבועות של בחירות סוערות שכללו גם אלימות פיזית ומילולית • המועמד שנתמך על ידי הקהילות הגדולות בברוקלין ניצח בפער משמעותי מאוד את שני יריביו האחרים וייכנס לבית הנבחרים במקומו של דיויד גרינפלד • "הניסיון והיושרה זכו"

חבר המועצה החרדי הנבחר קלמן ייגר
חבר המועצה החרדי הנבחר קלמן ייגר



הבחירות בברוקלין: קלמן ייגר הביס את יוני הייקינד עם 78 אחוזי הצבעה לטובתו ויחליף את חבר המועצה היוצא דיויד גרינפלד.

לאחר מערכת בחירות רוויית השמצות שכללה אלימות מילולית ופיזית, תלישת מודעות, התזת חומר לכיבוי שריפות על היריב, קלמן ייגר הצעיר ניצח ברוב מוחץ 78 אחוז את יריבו יוני הייקינד שגרף רק 19% מהקולות.
נאום הניצחון של ייגר

חבר המועצה דיוויד גרינפלד שפרש בירך את מחליפו וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "ברכות על הזכייה בבחירות להחליף אותי במועצת העיר ניו יורק, הניסיון של קלמן, והיושרה שלו זכו, קלמן ניצח בכל שכונה במחוז! מזל טוב".

כזכור, יוני הייקינד, בנו של הפוליטיקאי והעסקן דב הייקינד, התמודד יחד עם העשי טישלר (שזכה רק ב-12%), וקלמן ייגר, וכאמור יגור הביס את המתמודדים מולו.

הניצחון הענק של ייגר מגיע לאחר שגם הגויים לקחו צד בין המעומדים החרדים, ובכתבה שפרסם העיתון "ניו יורק דיילי ניוז" תקף את הייקינד, על בורות בנושאים הבסיסיים ביותר הקשורים לממשל בניו יורק.



ייגר והייקינד בעימות טרום הבחירותצילום: ייגר והייקינד בעימות טרום הבחירות
ייגר והייקינד בעימות טרום הבחירות


אחרי שה'דיילי ניוז' ראיין את יוני, עורכיו הגיעו למסקנה שתמיכתו של אביו יוני היקינד בבנו יוני היא "נפוטיזם רקוב" (נֶפּוֹטִיזְם הוא כינוי לנוהגם של בעלי שררה להעדיף במינוי למשרות את קרובי משפחתם על פני אנשים אחרים).

עורכי העיתון קראו לכל הבוחרים להצביע עבור קלמן ייגר, מי שכאמור ניצח ויהיה מחליפו של חבר המועצה דיויד גרינפילד. ייגר עצמו נתמך גם על ידי חבר המועצה דיויד גרינפלד ומספר רבנים מובילים.

"יוני הייקינד, הוא בנו של חבר מועצת העיר דב הייקינד, דב האבא שפך הרבה כסף ממשלתי לקבוצה שלקחה את הבן יוני לעבודה", כתב העיתון. העיתון המשיך ותיאר את יוני "הבחור ממש רחוק מעומק ההבנה של דברים בסיסיים".

ככל הנראה הדברים חילחלו וקלמן יגר הביס את יוני הייקינד בפער ניכר.
הבחירות למועצת ניו יורק קלמן יגור יוני הייקינד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד