כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הבכיר מהבית הלבן יצטרף למסע חרדים לישראל

האיש שהספיק להחזיק עשרה ימים בתפקיד מנהל התקשורת של הבית הלבן, יצטרף לקבוצת חרדים שתגיע לישראל במסגרת מסע השקעות: "ההשקעות שלי כי אני מאמין בשווקים בעולם וישראל היא אחד השווקים הכי משכנעים בעולם"

סקרמוצי.
סקרמוצי.



מנהל התקשורת לשעבר של הבית הלבן, אנתוני סקרמוצ'י, יצטרף לקבוצת יהודים חרדים במסע השקעות לישראל, כך מדווח האתר JTA.

לשכת המסחר החרדית של וול סטריט תארח את מה שהיא קוראת נסיעת VIP לישראל בסוף החודש, אנשי עסקים אמריקאים בולטים נוספים יצטרפו למסע, על פי הודעת לשכת המסחר.

"ההשקעות שלי כי אני מאמין בשווקים בעולם וישראל היא אחד השווקים הכי משכנעים בעולם", אמר סקרמוצ'י בהצהרה. "זה מגדלור של דמוקרטיה, חממה לחדשנות, וישראל תהיה שחקנית גדולה עוד יותר בתמונה הכלכלית העולמית בעתיד, לא יכולתי להיות נרגש יותר מלראות את עצמי איך "נס במדבר" ממשיך לפרוח, להוביל ולחדש". כך מתאר אנתוני את עצמו.

"לשכת המסחר החרדית נרגשת מאוד להביא את סקרמוצ'י לישראל לבניית גשרים כלכליים בין שתי המדינות הגדולות שלנו", אמר דובי הוניג, מייסד ומנכ"ל לשכת המסחר היהודית. "אנתוני הוא כוח בוול סטריט, שמסירותה לישראל היא איתנה, הביקור הזה יהפוך למערכת יחסים גדולה, אפילו גדולה יותר, אנו מצפים לעזור לו לטפח עולמות חדשים של הזדמנויות הן למשקים האמריקאים והן למשק הישראלי".

סקרמוצ'י, אחד מהמשקיעים הגדולים בארה"ב הספיק לכהן בתפקיד מנהל התקשורת בבית הלבן עשרה ימים בלבד לפני שהודח מבית הלבן בגלל ראיון מעורר סערה נגד יריביו למגזין המפורסם "ניו יורקר".

בראיון, השתלח אנתוני בשפה בוטה שלא ראוי לצטט ממנה באתר חדשות לא חרדי, כל שכן אתר חרדי.

החברה של סקראמוצ'י המתמחה בסקרים, צייצה לפני שלושה שבועות סקר אודות כמות היהודים שנספו בשואה, שהחזיק מעמד למשך 90 דקות עד שנמחק, כמעט 6,000 קולות הצביעו בו, אחד מתוך חמישה, הצביע כי פחות ממיליון יהודים מתו בשואה.

לאחר הסערה שעורר הסקר, התנצל סקארמוצ'י "אנחנו יזמים ועושים טעויות, ממשיכים קדימה" והודיע שיתרום למרכז 'שמעון ויזנטל' לזכר השואה 25,000 דולר.
אנתוני סקרמוצי השקעות הבית הלבן מסע לישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד