י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הבנת תהליך יצירת קישורים

כולם מדברים על חשיבות יצירת קישורים ולמען האמת הם צודקים! בניית קישור הוא חלק חיוני והכרחי של אסטרטגיה שיווקית מקוונת לעסק שלך

הבנת תהליך יצירת קישורים



עלייך להחליט שאתה צריך לעשות סוג כלשהו של שיווק באינטרנט, אבל יש כל כך הרבה אפשרויות החל מקידום אתרים ממומן, דרך קידום אתרים במדיה חברתית ועד קידום אתרים אורגני, הם יכולים להיות די מבלבלים בסה"כ. אבל כולם מדברים על חשיבות יצירת קישורים ולמען האמת הם צודקים! בניית קישור הוא חלק חיוני והכרחי של אסטרטגיה שיווקית מקוונת לעסק שלך. עבור עסקים רבים, תהליך בניית קישורים נכנסים טוב יכול להיות ברוב המקרים מרתיע ולעתים קרובות כאשר אינך מבין, אתה לא יודע אפילו היכן להתחיל. גוגל מעניקה אמינות רבה לקישורים טובים בעת בניית פרופיל. ישנן דרכים רבות ליצור קישורים עבור אתר האינטרנט שלך, כמה מהן פשוטות יותר מהאחרות, חלקן דורשות עבודה רבה. ישנם שני סוגים עיקריים של קישורים, קישור פנימי וקישור החיצוני.

מבנה קישורים פנימיים

קישורים פנימיים הם קישורים בתוך אתר האינטרנט המצביע על דף אחר באותו אתר. לדוגמה בדף הבית שלך יש לך כפתור צור קשר וכאשר מישהו לוחץ על כפתור זה, זה מפנה את הגולש אל דף יצירת קשר שם עליו למלא פרטים לדוגמא. סוגים אלו של קישורים שימושיים משלוש סיבות עיקריות.

1. משתמשים יכולים לנווט באתר באופן הרבה יותר קל.
2. קישורים פנימיים רוקמים את מבנה אתר האינטרנט עבור האתר נתון.
3. הם עוזרים בהפצת הקישור לאתרים חיצוניים ובתורם מסייעות בשיפור הדירוג.

ביסודו של דבר, מנקודת מבטה של Google סריקת אתר בעל תוכן, הקישורים האלה המוטבעים בתוכן יוצרים מבנה קישורים שניתן לסריקה המאפשר לעכבישים של Google לעקוב אחר נתיבים כדי לבקר בכל הדפים באתר שלך. חברות רבות עושת את הטעות האיומה ומציינות על הקישורים הפנימיים שלהם Nofollow. זה ממש לא מומלץ מאחר וזה גורם לעכבישים של Google מלהתקדם אל תוך אתר האינטרנט שלך ולזחול על כל הדפים שלך. למנועי החיפוש יש מגבלות סריקה של 150 קישורים לעמוד לא בטוח שאתה מחזיק אתר אינטרנט עם אלפי קישורים. מגבלה זו יכולה להיות גמישה עבור דפים חשובים שעשויים להיות 250 קישורים אבל בפועל בכלל זה לא חכם שיש יותר מ 150 קישורים לדף.

קישור חיצוני

קישור חיצוני או קישור נכנס לאתר הם קישורים שהאתר שלך מקבל מאתרים אחרים, זה פרט חשוב בעולם קידום אתרים אורגני. לקישורים חיצוניים יש תפקיד חשוב במיצוב התוצאות של אתרך בפני מנועי החיפוש, ולכן הם כל כך חשובים. קישורים חיצוניים צריך להיות טבעיים, כלומר אתר נותן אזכור לאתר האינטרנט שלך באמצעות קישור זה בתנאי שהקישור לא מלאכותי או קנוי. בדיוק כמו החיים, כך אותו דבר עם קישורים חיצוניים, איכות עולה על פני כמות. כאשר אתה בונה קישור זכור תמיד לשאול את עצמך, עד כמה טוב איכות הקישור הזה. קישורים נכנסים רעים, היזהר מקישורים נכנסים רעים כמו מאש, הם יכולים להזיק לאתר האינטרנט שלך. אנו מבינים שאתה רוצה לבנות קישורים נכנסים במהירות, אבל בניית קישורים נכנסים רעים מסוכן מאוד למוניטין של האתר שלך בפני Google ואת הנעשה אומנם ניתן להשיב אך בעמל רב מאוד. אני אף פעם לא ממליץ לבנות קישור רע, זה אומנם יכול לשאת פרי בטווח הקצר אבל בסופו של דבר גוגל תעניש את האתר שלך ולא בטוח שתצליח להתאושש.

מספר שיטות של בניית קישורים רעים - הזהר

קניית קישורים נכנסים, רשתות החלפת קישורים, מכירת קישורים נכנסים.

קישורים נכנסים טובים

איכות בניית הקישור בחזרה לאתר שלך ימשך זמן רב, אך זה שווה את זה בטווח הארוך. אני ממליץ מאוד לקחת את הזמן בכדי לבנות קישורים נכנסים באיכות טובה לאתר האינטרנט שלך.

אורח בלוגים

קח קצת זמן וכתוב בלוג עבור אתר אינטרנט אחר. לדוגמה, לכתוב בלוג עבור הקהילה המקומית שלך או באתר האינטרנט של בית הספר. תן להם את הזכות להשתמש בבלוג זה באתר האינטרנט שלהם ובחלק התחתון של הבלוג הם ייתנו קרדיט לאתר האינטרנט שלך.

מדיה חברתית

פרסם את הבלוגים שלך ב- Facebook ו- google פלוס, זה ייתן לך קישורים חזרה לאתר האינטרנט שלך. שקול אולי אפילו פרסום מודעה המקדמת את הבלוג שלך.
כתוב המלצות

אם עבדת או קנית ממישהו בעבר אז למה לא לתת להם המלצה. הם יהיו אסירי תודה על המלצה שלך ובתורך אתה יכול לבקש מהם קישור בחזרה לאתר האינטרנט שלך. אם לקוח או שותף שלך אי פעם ישאל אם הוא יכול להוסיף אותך לאתר שלו כשותף, השב בחיוב!

לסיכום:

בניית קישור כדי לעשות נכון קידום אתרים אכן לוקח זמן רב, אבל שווה את זה לטווח הארוך. זוהי עבודה מייגעת מאוד אבל זה עוזר באופן משמעותי עם בניית אמינות באתרי אינטרנט כשזה מגיע דירוגים אורגניים. בניית קישור אינו זבנג וגמרנו, לוקח הרבה זמן לראות החזר בעד ההשקעה, אבל אם אתה חרוץ ועקבי אז תוכל בהחלט לראות צמיחה אורגנית של האתר שלך.
יצירת קישורים מדיה חברתית בניית קישורים קידום אתרים כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד