י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

האישה החרדית התחננה לפקח: "אין לי כסף לשלם דו"ח" • צפו

אישה שחסרו לה 20 אגורות בכרטיס, הורדה מהרכבת הקלה כשהיא מתחננת לפקח שלא יתן לה דו"ח כי אין לה כסף לשלם אותו • לדבריה: הכרטיס לא עבר אם כי היה בו כסף • סיטיפס: "מדובר בנוסעת שנכנסה לרכבת הקלה בידיעה שאין ברשותה כרטיס נסיעה תקף"

צילום: קובי הר צבי
צילום: קובי הר צבי



אישה חרדית עלתה על הרכבת הקלה וחטפה דו"ח. המקרה אירע היום, רביעי 8/11. לדבריה, ניגשה אל פקח שעלה לרכבת יחד איתה וביקשה את עזרתו - לאחר שהבחינה כי כרטיס הרב קו שלה לא עבר במכונת התיקוף, ולטענתה יש בו כסף. הפקח ששמע כי לא תיקפה את כרטיסה, הוריד אותה מהרכבת ונתן לה דו"ח, תוך כדי שהיא מתחננת אליו שאין לה כסף לשלם לו.

צילום: חדשות כל העולם כולו

מפרטים שנודעו ל'בחדרי חרדים', עולה כי ברב קו של הגברת היה סכום של 5.40 שקלים, ונסיעה עולה 5.60 שקלים. על חוסר של 20 אגורות, האישה קיבלה דו"ח והיא מתחננת: 'אין לי כסף לשלם'. אין זו פעם ראשונה שאנשים מתלוננים על יחס מחפיר מצד פקחים של סיטיפס, על קבלת דו"חות במקרים רבים כאשר בחלקם מדובר בטעויות אנוש שאינן זוכות לרחמים מצד הפקחים.

מסיטיפס נמסר בתגובה: "מדובר בנוסעת שנכנסה לרכבת הקלה בידיעה שאין ברשותה כרטיס נסיעה תקף. מאחר והנוסעת לא שילמה על הנסיעה - הרי שהיא קיבלה חיוב מוגדל כדין. בכל תחנה ניתן לבדוק עוד טרם הכניסה לרכבת את יתרת הנסיעות בכרטיס. צר לנו על חוסר הנעימות אך כפי המשתקף מהסרטון ניכר כי למרות ניסיון הפרובוקציה כלפי המבקרים, אלו שמרו על איפוק וכבודה של הנוסעת לכל אורך האירוע".
סיטיפס הרכבת הקלה אישה קיבלה דוח ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 51 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד