ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

סערת ההקלטות בש"ס: הרב יעקב כהן הגיש תלונה במשטרה במשטרה

הקלטת הלוהטת: הרב יעקב כהן, בנו של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן, הגיש הבוקר תלונה במשטרת ירושלים בגין חשד להאזנת סתר וגניבת שיחה

יעקב כהן והשר דרעי. צילום: יעקב כהן
יעקב כהן והשר דרעי. צילום: יעקב כהן



לאחר שנחשף אמש ב'בחדרי חרדים' כי פעיל מוכר בש"ס הגיש תלונה למשטרת ישראל סביב סערת ההקלטות - הרב יעקב כהן, בנו של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן, הגיש הבוקר תלונה במשטרת ירושלים בגין חשד להאזנת סתר וגניבת שיחה.

בהמשך לפרסום ההקלטות בהן נשמע יו"ר ש"ס השר אריה דרעי כשהוא מתבטא בחריפות נגד רבה של ירושלים, הראשל"צ הגרש"מ עמאר, 'בחדרי חרדים' חשף אמש כי הוגשה תלונה ראשונה למשטרה. בתלונה נטען כי בוצעו האזנות סתר לכאורה, והן אלו שהביאו להקלטת שיחת הטלפון בין יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, לבין הרב יעקב כהן, בנו של נשיא מועצת החכמים.

את התלונה הראשונה הגיש אמש פעיל ש"ס מוכר, בתחנת לב הבירה, נגד ניסים אלקסלסי מקורבו של הגרש"מ עמאר, בטענה להאזנת סתר לכאורה לשיחת דרעי והרב יעקב כהן. בנוסף, הועלתה טענה כי השיחה לא הוקלטה דרך מכשיר הטלפון, אלא דרך מכשיר הקלטה שהיה בסמוך למכשיר הטלפון שהיה במצב רמקול, כך נודע ל"בחדרי חרדים".

היום, כאמור, הרב יעקב כהן, בנו של נשיא המועצת הגיש גם הוא תלונה במשטרת ירושלים, בטענה להאזנת סתר וגניבת שיחה.


ההקלטות של דרעי שמרעידות את ש"ס. באדיבות ערוץ 2

אמש פורסם ב'בחדרי', כי הרב יעקב כהן פנה באמצעות עורך דינו יוסי ויצמן ל'כל מאן דבעי' בדרישה שלא להשתמש בהקלטת השיחה בינו לבין דרעי, "כל מאן דבעי שפרסם דבר מה מתוכן ההקלטה, נדרש בזאת למחוק לאלתר ממאגר הנתונים את הפרסום החמור בניגוד לדין", כתב ויצמן.

לאחר שאנשיו של דרעי ובראשם הח"כ לשעבר יגאל גואטה תקפו את הרב כהן, וטענו כי הוא זה שהקליט את השיחה עם דרעי ודאג לפרסמה - הגיב הרב כהן ואמר כי אין ידו במעל.

לדברי אנשי ביתו של הרב כהן: "הרב מעולם לא הקליט שיחות טלפון ואף לא יודע איך לעשות זאת. נבדקת אפשרות כי טלפון חלופי ששימש את הרב לפני זמן מה הקליט שיחות באופן אוטומטי, ושמא כשהוחזר למעבדה הוצאו ממנו חומרים באופן פלילי והופצו ע"י גורמים עויינים ומרושעים אשר מנסים במזיד לפגוע בתנועה הקדושה, וגורמים לביזוי תלמידי חכמים ושלוחא דרבנן".

בסיום תגובתו הובהר כי "אנו נגיש תלונה למשטרה בדרישה לחקור את מקור ההקלטה ומדליפה ולמצות עימם את הדין עד תום".

אלקסלסי הכחיש את הדברים ל"בחדרי חרדים" וטען כי אין צורך להגיב עליהם והם מנותקים מהמציאות.
אריה דרעי יעקב כהן שלום כהן סיעת שס סערת ההקלטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד