י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הפקחים החרימו שולחנות וכסאות - בעלי העסקים: "אנחנו משלמים"

פקחי העירייה פשטו על מספר בתי עסק והחרימו להם שולחנות וכסאות, הפרוסים בחזית החנות ללקוחות הבאים בשעריהם • בעלי העסקים טוענים כי הם משלמים ארנונה על השטח וגם לאפליה בין העסקים • דוברות העירייה: "אין שום העדפה ושום קיפוח"

הפקחים החרימו שולחנות וכסאות - בעלי העסקים: "אנחנו משלמים"
בחדרי חרדים



פקחי עיריית בני ברק הגיעו למספר בתי עסק ברחוב מצדה, בין שני מגדלי בסר והחרימו שולחנות וכסאות שנועדו ללקוחות החנות. בעלי העסקים, טוענים כי הם משלמים ארנונה על השטח והעירייה דורשת מהם לשים חוצץ בגובה שני מטרים בין שולחנות ההסעדה לרחוב.

אתמול (רביעי) בשעות הבוקר, הגיעו פקחי עיריית בני ברק יחד עם שוטרים לרחוב מצדה 9 בבני ברק, שם בין שני מגדלי בסר, החרימו כסאות ושולחנות המסעדות שנועדו לרוכשים המעוניינים לאכול במקום - מחוץ לחנות.

"אני משלם ארנונה על השטח הזה, הוא נמצא בטאבו של בעל הנכס" אומר ל'בחדרי' אחד מבעלי העסקים במקום. תוך כדי שיחה, הצביע לעבר החנויות בבניינים הסמוכים, וטען לאכיפה בררנית. "תראה את בסר 2, יש שם שתי חנויות עם שולחנות הסעדה בחוץ - ללא מחיצה בגובה 2 מטרים, כך גם במגדלי בסר 4 ובחנויות נוספות באיזור. זו לא אכיפה בררנית?" שאל בכעס.

לעומת זאת, דובר העירייה אברהם טננבוים אומר ל'בחדרי חרדים' כי מאגף הפיקוח ומהמחלקה המשפטית של העירייה נמסר לו, כי "החרמת שולחנות וכיסאות במדרכות שמחוץ לחנויות, בוצעה רק לאחר מתן התראות לפינוי השולחנות והכיסאות, וזאת בהתאם לחוק העזר לבני ברק, (שימור רחובות), כפי שעוסק בקובץ התקנות".

בעניין הטענה לאכיפה בררנית אומר טננבוים, כי "אין שום העדפה ושום קיפוח. כל מי שמוציא לשטח ציבורי, בניגוד לחוק, כמובן לאחר בדיקה ומתן התראות ודרישות העירייה - יפונו השולחנות והכיסאות". לדבריו, "הפינוי לא התבצע ביום אחד לכל המקומות, ובתכנית לסיים את הפינויים החוקיים האחרים בקרוב".



















אכיפה עיריית בני ברק מגדלי בסר החרמת ציוד מסעדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד