י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בעקבות פרסום הסרטון ב'בחדרי': רבים ביקשו לשלם את הדו"ח

מאז פרסום הסרטון אתמול ב'בחדרי', בו נראית אישה חרדית מתחננת לבטל דו"ח שניתן לה על ידי פקחי הרכבת הקלה בירושלים, פנו עשרות אנשים טובים ל'בחדרי' וביקשו את הפרטים בכדי לשלם את הדו"ח

הרכבת הקלה. צילום: פלאש 90
הרכבת הקלה. צילום: פלאש 90



החרדית קיבלה דו"ח ומאות התנדבו לשלם: בסרטון שפורסם אתמול (רביעי) ב'בחדרי חרדים' נראית אשה חרדית מקבלת דו"ח מפקחי הרכבת הקלה בירושלים בטענה שנסעה ולא שילמה.
צילום: חדשות כל העולם כולו

לאחר פרסום הסרטון, פנו מאות אנשים טובים שהמקרה נגע לליבם ל'בחדרי חרדים' וביקשו לשלם את הדו"ח.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר אביה של האישה: "מחמם את הלב לשמוע על ההתגייסות לטובת הבת שלי, הבת שלי עלתה לרכבת הקלה, העבירה את הכרטיס וגילתה שאין לה מספיק כסף בו, אם זה היה באוטובוס היא היתה משלמת לנהג מיד, אבל ברכבת אין אפשרות כזו, אז היא מיוזמתה פנתה לפקח ושאלה אותו איך היא יכולה לשלם את הנסיעה, הפקח לא חשב פעמיים ונתן לה דו"ח, הרי אם היתה רוצה לא לשלם היא לא היתה פונה לפקח".

האב הוסיף כי "הוא מנסה לבטל את הדו"ח, אבל הדבר כרגע לא קורה, ואם מישהו משלם את הדו"ח שיבורך מפי עליון".

האב סיכם ואמר כי בהמשך היום יפרסם את מספר הדו"ח, ואחד הפונים יזכה במצווה, לשלם אותו.

כזכור, אתמול (רביעי) פרסמנו, אודות חרדית שעלתה לרכבת הקלה בירושלים וגילתה כי הרב קו שלה טעון רק בסכום של 5.40 שקלים, בעוד עלות הנסיעה היא 5.60 שקלים. על חוסר של 20 אגורות, האישה קיבלה דו"ח. בתיעוד שפורסם ב'בחדרי' נראית האישה מתחננת: 'אין לי כסף לשלם'. כשהפקחים הקשוחים אפילו לא מנהלים איתה דו שיח.

אין זו פעם ראשונה שאנשים מתלוננים על יחס מחפיר מצד פקחים של 'סיטיפס', על קבלת דו"חות במקרים רבים כאשר בחלקם מדובר בטעויות אנוש שאינן זוכות לרחמים מצד הפקחים.

מ'סיטיפס' נמסר בתגובה: "מדובר בנוסעת שנכנסה לרכבת הקלה בידיעה שאין ברשותה כרטיס נסיעה תקף. מאחר והנוסעת לא שילמה על הנסיעה - הרי שהיא קיבלה חיוב מוגדל כדין. בכל תחנה ניתן לבדוק עוד טרם הכניסה לרכבת את יתרת הנסיעות בכרטיס. צר לנו על חוסר הנעימות אך כפי המשתקף מהסרטון ניכר כי למרות ניסיון הפרובוקציה כלפי המבקרים, אלו שמרו על איפוק וכבודה של הנוסעת לכל אורך האירוע".
הרכבת הקלה דוח סיטיפס אישה קיבלה דוח רב קו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד