כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

צפו: הדינר היוקרתי של ישיבת 'תפארת לוי'

דינר יוקרתי ומרגש נערך לישיבת תפארת לוי' במלאת עשרים שנה להקמתה • 'בחדרי חרדים' בתיעוד נרחב מהדינר

צפו: הדינר היוקרתי של ישיבת 'תפארת לוי'



מאות גדשו השבוע את אולמי 'נוף ירושלים', לרגל הדינר שנערך לישיבת תפארת לוי בראשות ראש הישיבה הגאון רבי משה הלוי.

המשתתפים באו להצדיע לישיבה ולראש הישיבה לרגל עשרים שנה לייסוד הישיבה. בין המשתתפים ניתן היה לראות, אישים מפורסמים, ואילי נדל"ן מהגדולים בישראל ובעולם כולו.

ראש הישיבה חכם שלום כהן נשיא מועצת חכמי התורה נבצר ממנו להשתתף, עקב חולשתו, שלח את מכתבו האישי לרגל המעמד אל ידידו ראש הישיבה, אשר הוקרא על ידי מנחה הערב, הרב יעקב סיני.

בתוכנית אמונתית יוקרתית ומפוארת, נגינה התזמורת פילהרמונית עם לא פחות מארבעה עשרה כלי נגינה, כאשר אמנים בין לאומיים היו מופקדים על הכלים, בינהם, הסקספון דור אסרף, הקלידן עמי כהן, אופיר גואטה ועוד.



כמו כן, עם תחילת הערב, הזמר העולמי מידד טסה עלה לשיר, והקפיץ את מאות המשתתפים לריקוד של מצוה, כאשר הוא משלב קטעי מוזיקה חסידית עם שירים מזרחיים.

שיאו של הערב היה, בדרשה של ראש הישיבה הגאון רבי משה הלוי, אשר דיבר על הסיעתא דשמיא של הישיבה שזכתה להגיע לאן שהגיע, ועל הזכות הגדולה להיות כותל המזרח של עולם התורה כולו.

המשתתפים נהנו ממיצג מרגש אשר שיקף מעט מעשרים השנה של הישיבה. ידיד הישיבה הנגיד ר׳ שמואל לויוב מלונדון, אשר צפה באירוע כל העת בשידור חי און ליין ללונדון, הפתיע את המשתתפים כאשר מיר בגמר המצגת התקשר לתרום את תרומתו.

בהמשך הערב עלה לבמה הפייטן משה חבושה עם תזמורת הפילהרמונית ופתח בפיוטים ובשירים לכבודה של תורה.

עם סיום הערב דיבר אל מאות המשתתפים הנגיד הרב שמואל לויוב בשידור ישיר מלונדון, והעלה את ברכתו, ואת גדול חשיבות התרומה של הישיבה לעולם התורה.

הפקה: מוישי חן הפקות



























































תפארת לוי הרב משה הלוי דינר ירושלים ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד