כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

ראיתם את הג'יפ של ורדיגר? דווחו למשטרה

ג'יפ המשמש להצלת חיים ששייך למתנדב איחוד הצלה ולרס"ר במילואים אברהם ורדיגר נעלם במהלך אימון מבצעי • עזרו לו למצוא את הרכב

ראיתם את הג'יפ של ורדיגר? דווחו למשטרה
באדיבות המצלם

 


רס"ר במילואים אברהם ורדיגר המשרת בגדוד חי"ר של חטיבת בה"ד 1, הגיע השבוע (שלישי) יחד עם חבריו ליחידה לאימון בבסיס הסמוך לקיבוץ צאלים. כעבור שעות ספורות הוא גילה כי הרכב הפרטי שלו, טנדר איסוזו המשמש אותו במסגרת התנדבותו בארגון 'איחוד הצלה', נגנב מחניון המוסדר של המילואימניקים שצמוד לש"ג הבסיס, כך דווח באתר ynet.

ורדיגר מספר שהוא החל בתהליך החיול בבסיס וחתם על הציוד הצבאי. לאחר מכן ניגש בחזרה לרכב לקחת את התרמיל שהביא מהבית ואז הופתע לגלות שהרכב נעלם. ורדיגר מיהר להגיש תלונה למשטרת אופקים ומסר כי בעת שחנה את הרכב בבסיס הבחין בכמה בני מיעוטים שרכבו על טרקטורון סביב החניון המוסדר.

"אני לא מאחל לאף אחד להרגיש את חוסר האונים שהרגשתי", סיפר ורדיגר ל-ynet, "מעבר לכסף הרב שהיה לי ברכב ונעלם ביחד איתו, כחובש מתנדב באיחוד הצלה היה לי ברכב ציוד חירום שכלל תיק עזרה ראשונה שמאובזר בציוד הכי יקר וחדיש, אפוד עם ציוד הצלה ומכשיר החייאה - דפיברילטור. כמו כן היו ברכב מחשב נייד עם תמונות אישיות בעלות ערך, תפילין וטלית, ערכת חילוץ לרכבי שטח בשווי אלפי שקלים ועוד. עכשיו צריך לבנות ולקנות הכל מחדש. לא ידעתי איך להתחיל את יומי הראשון במילואים בצורה הזו".

ולמרות הכל ורדיגר חזר לבסיס להמשיך בשירות המילואים עם יחידתו. ורדיגר ביקש מכל מי שמזהה את רכבו, טנדר איסוזו איפון בצבע אפור, ליצור עימו קשר בדחיפות או לדווח על כך למשטרה.

גורמים בצה"ל אישרו את דבר הגניבה וציינו כי העבירו את המידע למשטרת ישראל שאחראית על חקירת האירוע. במידה ותידרש התערבות או סיוע של מצ"ח הדבר יתבצע, נמסר מהצבא.

ממשטרת ישראל נמסר: "במהלך השנים האחרונות פועלת המשטרה במישור הסמוי והגלוי למניעה וסיכול של גניבות באזור, ואמנם חלה ירידה משמעותית בכמות מקרי הגניבות מאז תחילת העשור. עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה וזו עודנה מתנהלת בימים אלה. אנו רואים בחומרה כל מעשה גניבה באשר הוא ונמשיך לפעול לאיתור העבריינים ומיצוי הדין עמם".

כל היודע על מקום המצאו של הרכב מוזמן ליצור קשר בטלפון 054-8424101

ג'יפ גנוב איחוד הצלה רס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד