י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מרגי מגיב לסערת ההקלטות: "דמי נשפך"

מרגי שהותקף ע"י יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי, מגיב לראשונה בטוויטר ואומר: "יש לי הרבה מה לומר, אבל אני לא עושה את זה"

מרגי ודרעי, צילום:  יונתן זינדל -פלאש 90
מרגי ודרעי, צילום: יונתן זינדל -פלאש 90



ההקלטות שמסעירות את ש"ס: לאחר שהותקף על ידי יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בהקלטות שנחשפו השבוע בחדשות 2, יו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי שובר שתיקה ומגיב לראשונה לסערה.

לדבריו של מרגי, למרות שדמו נשפך הוא שותק ולא מגיב. את הדברים כתב בתגובה לגולש בטוויטר - שמואל מכלוף דוידיאן ששאל אותו כך: "עד עתה לא שמענו ממך שום גינוי ובקשת סליחה ממרן הראשל"צ הגאון הרב עמאר שהוא מורך ורבך, מחובתך לגנות ולמחות".

מרגי השיב לגולש כי "מאחר שאני מאלה שעושים באמת מה שהרב מורה, אז אני מציית להוראותיו ולא מגיב למרות שיש לי הרבה מה לומר כי דמי נשפך ואני תולה ארץ על בלימה".

כזכור, בהקלטה נשמע דרעי אומר לבנו של נשיא המועצת הרב יעקב כהן: "עכשיו בשבועיים שלושה האחרונים יהודה אבידן אומר אתמול בלילה שניסים ומרגי התחננו בפניו אנחנו נביא לך את יעקב כהן הביתה ותשמע ממנו באופן הברור ביותר בוא תהיה איתנו בחזית תעמוד איתנו ביחד. זה סגור זה סופי אריה דרעי חתם עסקת טיעון עם הפרקליטות ועוד חודש הוא עוזב משהו כזה ומרגי הוא יהיה השר במקומו כיוון שמרגי הוא איש אמונו של עמאר והחכם שלום ויעקב כהן איתנו בעניין וטה טה טה. אומרים שטויות! אבל זה מציאות".
יעקב מרגי אריה דרעי השמצות הקלטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד