י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בפעם ה-18 לאלעד: ראש העיר קיבל את תעודת חמשת כוכבי היופי

המועצה לישראל יפה וסגן שר הפנים משולם נהרי, העניקו השבוע שוב לראש העיר אלעד ישראל פרוש ולמנהל אגף שפ"ע איזק לוי, את חמשת כוכבי היופי בגין השמירה על חזות העיר במסגרת תחרות "קריה יפה ומקיימת" ל-2017 • רה"ע בטקס: "השמירה על איכות החיים והסביבה בעיר כמו אלעד, היא לא רק סיסמה"

בפעם ה-18 לאלעד: ראש העיר קיבל את תעודת חמשת כוכבי היופי



המועצה לישראל יפה וסגן שר הפנים משולם נהרי, העניקו השבוע שוב לראש העיר אלעד ישראל פרוש ולמנהל אגף שפ"ע איזק לוי, את חמשת כוכבי היופי בגין השמירה על חזות העיר במסגרת תחרות "קריה יפה ומקיימת" ל-2017. התעודה, שהתקבלה השנה זו הפעם ה-18 על ידי עיריית אלעד, התקבלה בטקס שנערך בבית המועצה לישראל יפה.

במהלך החודשים האחרונים נבחנה אלעד על ידי המועצה לישראל יפה, כאשר במהלך הבדיקה הגיע צוות שופטים מטעמה לסיור בעיר. הצוות סייר באלעד במשך שעות ובחן את העבודות ואת חזות העיר, אך גם בחן את הפעילות בקרב בתי הספר להחדרת נושא הסביבה והשמירה עליה.

בין השאר עברו השופטים על התהליך הרחב שמתבצע בעיר אלעד, בשתילת מאות אלפי עצים ופרחים בכל הגינות הציבוריות, לצד שיקום ושדרוג השפ"פים (השטחים הפרטיים הפתוחים) ומתקני המשחקים. כל זאת לצד פעילות מתמדת לשמירה על איכות הסביבה, באמצעות רמת מיחזור גבוהה והפרדת פסולת בבנייני העיר.

ראש העיר ישראל פרוש אמר כי "השמירה על איכות החיים והסביבה בעיר כמו אלעד, היא לא רק סיסמה. העלאת רמת איכות החיים תורמת במגוון תחומים, גם כאלה שלא נראים כקשורים ישירות – כמו חינוך, תרבות, בטיחות עירונית ועוד. אנחנו מעריכים מאוד את אנשי האגף שפועלים כל השנה ללא לאות למען השמירה על ניקיון וחזות העיר. התעודה הזו היא שלהם לפני כולם, אך לא פחות מכך גם לתושבי העיר שנרתמים למאמצים ומסייעים להצלחת התהליך".
אלעד 5 כוכבי יופי ישראל פרוש המועצה לישראל יפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד