כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

"תלמה נסיעות" – עכשיו גם בירושלים

אחת מחברות התיירות המובילות בישראל "תלמה נסיעות", נעצה עוד סניף על מפת הארץ. מעכשיו יוכלו גם בירושלים ליהנות משפע שירותי התיירות של החברה – החל מתיירות פנים, דרך חבילות נופש וטיולים בעולם, טיולי פרמיום יוקרתיים, טיולים למגזר הדתי וכמובן שירותים מתקדמים למגזר העסקי

"תלמה נסיעות" – עכשיו גם בירושלים
לא לגעת



חברת "תלמה נסיעות", מחברות התיירות המובילות בישראל, הולכת ומתרחבת ופתחה לאחרונה סניף נוסף בירושלים. הסניף שוכן במרכז העיר (רחוב הלל 19) ולפני הפתיחה עבר המקום מתיחת פנים בעלות של כ-400 אלף שקל, שהפכה אותו למקום מזמין, נעים ואטרקטיבי. מדובר באחד מסניפי התיירות היפים שבעיר.

מנהל הסניף הוא רוני שאבי, דמות ותיקה ומוכרת בענף התיירות בישראל, שמכיר היטב את הקהל הירושלמי. לא מפתיע, לפיכך, לגלות שגם כל הסוכנים בסניף הם ירושלמים, כולם בעלי ניסיון בענף התיירות. הסניף מודע היטב לקוסמופוליטיות של העיר ומשרת את לקוחותיו בעברית, ספרדית, צרפתית, אנגלית, ערבית ורוסית.

"מההיכרות שלנו עם הקהל הירושלמי", אומר שאבי, "אנחנו יודעים שזה קהל שמעדיף את המפגש האישי עם הסוכנים. זו אחת הסיבות שהסוכנים כולם הם ירושלמים, אנשים שיודעים איך לדבר עם קהל ואנחנו מבינים שבסניף שלנו חשוב מאוד לשמור על הקשר האישי עם הלקוחות ומקפידים על כך".

"תלמה נסיעות" נוסדה בשנת 1987 ע"י תלמה וחיים שמול, אשר שמו לעצמם למטרה לשרת במקצועיות את המגזר העסקי על צרכיו הספציפיים בניידות עובדים בעולם. למרות שהחברה נוסדה כחברת נסיעות למגזר העסקי, היא הרחיבה מאוד את פעילותה בתחום התיירות לקהל הרחב והיא כיום מחברות התיירות המובילות בישראל בתחום הנופש בארץ ובחו"ל. החברה מעסיקה כ-250 עובדים, כולם אנשי מקצוע מובילים בענף התיירות. משרדיה פרוסים ברחבי הארץ ובארה"ב והיא מספקת מענה של 24 שעות ביממה.

מגוון השירותים של החברה לתיירות חו"ל הוא אדיר וכולל טיסות וחבילות נופש לקבוצות ולבודדים, טיולים מאורגנים, חופשות אקסטרים וקולינריה, חופשות ספא, ירידים ותערוכות, חופשות קלאב מד, חופשות סקי, חופשות משפחתיות, שייט, טיולים בארה"ב, וילות להשכרה באירופה, הופעות בחו"ל, חבילות ספורט, חבילות אופרה, הצגות ומחזות בחו"ל, פסטיבלים ועוד מגוון חופשות ונופשונים בעולם. כמו כן מספקת החברה את כל השירותים הנלווים לחופשה, כמו הוצאת ויזה, השכרת רכב, ביטוחים, רכבות, הסעות וכדומה.

בתחום תיירות הפנים החברה מספקת מלונות, טיסות, חבילות נופש, טיולים מאורגנים לקבוצות , מלונות ,כנסים, ארגון והפקת אירועים. טיולי הנופש הפעיל שלה כוללים ימי כיף, נופש גיבוש, הדרכות, ארגון והפקת פעילויות נלוות, אירועי תרבות, סיורים ותצפיות מודרכות. בזכות גודלה של החברה היא יכולה להרשות לעצמה להציע את שירותי התיירות הללו במחירים האטרקטיביים, ובתנאי תשלום נוחים.

במקביל החברה נשארת נאמנה למגזר העסקי, שהוא מעמודי התווך שלה ומספקת את שירותיה המקצועיים למחלקת אנשי עסקים, מחלקת קבוצות, ועדים וחברות. כמו כן היא מתמחה גם בחבילות נופש ואירועים למגזר הדתי.

אין ספק שהירושלמים הולכים ליהנות כעת משירותיה של אחת מחברות התיירות המובילות בישראל, המציעה שפע של אפשרויות נופש ובילוי בארץ ובעולם, במחירים אטרקטיביים ועם תודעת שירות בינלאומית.



להזמנות ניתן לפנות למשרדנו
ברח׳ הלל 19 ירושלים,
טל׳: 02-5642222






תלמה נסיעות חברת נסיעות ירושלים תיירות כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד