ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

אדלשטיין על נשות הכותל: "לא הייתי רוצה שבאמצע התפילה ייכנס מניין מעורב לכותל"

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין התראיין לתכנית 'ביני ובינך' בהגשת בני רבינוביץ וסיפק אמירות מעניינות בשורת נושאים • על הרפורמים בכותל: "לא הייתי רוצה שבאמצע התפילה ייכנסו לרחבת הכותל - מניין מעורב עם ספרי תורה" • על חוק הגיוס שביטל בג"ץ: "לא מעט מהקולות סביב החוק הם צעקות של פוליטיקה. אני אומר גם לנציגים החרדים: הפתרון בנושא בדיבור ושיח"

אדלשטיין בראיון לבני רבינוביץ
אדלשטיין בראיון לבני רבינוביץ



"לא הייתי רוצה שבאמצע התפילה ייכנסו לרחבת הכותל - מניין מעורב עם ספרי תורה", כך התבטא הערב (חמישי) יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין על סערת מתווה הכותל ודרישות 'נשות הכותל' והרפורמים, "אז נתנו להם רחבה נפרדת, למי זה מפריע?", הוסיף יו"ר הכנסת.

את הדברים אמר אדלשטיין בתוכנית 'ביני ובינך' בהגשת בני רבינוביץ ב'קול ברמה', בה התארח. בנוסף הוא התייחס לדיאלוג סביב בית המשפט העליון - שעלה לכותרת בעקבות נאום נשיא המדינה ראובן ריבלין באירוע פתיחת מושב החורף שלך הכנסת, "יש צורך גדול בהפרדת רשויות. כנסת לא יכולה להכריז מלחמה, לכנסת אין סמכות לכך. כל אחד והסמכות שלו, יש צורך אמיתי לקבוע את הגבולות של בג"ץ, אני מקווה שלפחות אצל חלק מהשופטים יש הבנה שצריך לסמן את הגבולות".

אדלשטיין בראיון לבני רבינוביץ

אדלשטיין התייחס לנושא השתלבות חרדים במשק ואמר כי "בלי פתרון של השתלבות חרדים בשוק העבודה - לא נוכל להתקיים. קרו לי בעבר ניסים, אבל אני לא מכיר באיזה נס אפשר לקיים כך את המדינה. אם לא יהיה פתרון בעניין של שוק העבודה נצטרך נס להמשך קיום המדינה".

על חוק הגיוס שביטל בג"ץ אמר אדלשטיין כי "לא מעט מהקולות סביב החוק הם צעקות של פוליטיקה. אני אומר גם לנציגים החרדים: הפתרון בנושא בדיבור ושיח".
יולי אדלשטיין חוק הגיוס שוק העבודה רפורמים בגץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד