י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הלם בבאבוב: מנכ"ל המוסדות רבי יעקב פוגל זצ"ל נפטר מדום לב

החל משעות הבוקר המוקדמות פשטה הידיעה כאש בשדה קוצים אודות פטירתו הפתאומית של מנכ"ל המוסדות בבני ברק וכולם הגיבו בהלם ובתדהמה

רבי יעקב פוגל זצ"ל. צילום: משה גולדשטיין
רבי יעקב פוגל זצ"ל. צילום: משה גולדשטיין



טרגדיה בבאבוב: הבוקר נפטר באופן פתאומי הרה"ח רבי יעקב פוגל זצ"ל מנכ"ל מוסדות באבוב בבני ברק, לאחר דום לב שעבר והוא בן 64.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הבוקר חש שלא בטוב והוא פינה את עצמו לבית החולים 'מעיני הישועה' שם בחדר המיון נפטר באופן פתאומי.

המנוח ז"ל נולד בי"ג ניסן תשי"ג לאביו רבי מנחם צבי פוגל ז"ל מחסידי ויז'ניץ ומדמויות ההוד בעיר בני ברק, שנפטר לפני עשרים שנה ולאמו מרת אסתר מלכה ע"ה.

החסידים מספרים ל'בחדרי חרדים' על המנוח, שהיה איש האשכולות וכן איש אמונו של האדמו"ר מהר"ש בעל ה'דברי שלמה' זצ"ל. הקים את המוסדות בבני ברק וברבות השנים נקרא אל הדגל לסייע בפיתוחם של כלל מוסדות החסידות בארץ.



לצד הרבי מבאבוב בביקור בארץ. צילום: משה גולדשטייןצילום: לצד הרבי מבאבוב בביקור בארץ. צילום: משה גולדשטיין
לצד הרבי מבאבוב בביקור בארץ. צילום: משה גולדשטיין


כולם סמכו עליו, בהיותו ירא שמים, תלמיד חכם, מילה שלו זה היה דבר אחרון בבאבוב, הוא ניהל את השטיבל המיתולוגי ברחוב חזון איש בבני ברק ודאג לכל הפרטים קטן כגדול, וראה בכך התמסרות לכל דבר שבקדושה.

היה מקורב גם ליבלחט"א האדמו"ר מבאבוב שליט"א, לצד עסקנותו היה כאמור תלמיד חכם מופלג שלמד ברוב שעות היום ורכש ברבות השנים ידיעות נרחבות בכל חלקי התורה.

מכריו מספרים עוד על האבידה הגדולה, היה איש נעים הליכות ורב תובנות בצורה יוצאת דופן, כל מי שרצה להתייעץ איתו תמיד הוא מצא זמן לכך, למרות מלאכת הניהול, נזהר בכל מאודו בכבוד כל אדם ומעולם לא הרים קולו ולא התקוטט עם איש.

כל השיג ושיח שלו בבית המדרש היה רק בלימוד, כל מי שרצה לדעת משהו היה ניגש אליו, זה היה מדהים אומרים החסידים.

הותיר אחריו דור ישרים מבורך, חתנו הוא הסופר והעיתונאי יעקב רייניץ מ'המודיע'. אחיו הרב דוד גדליה פוגל מנכ"ל מוסדות הרמ"א ומשמשו בקודש של גאב"ד העדה החרדית הגרמ"א פריינד זצ"ל

מסע הלוויה בשעה 14:00 בצהריים מביתו ברחוב ראב"ד 12 בבני ברק דרך בית המדרש באבוב ברחוב חזון איש בעיר לבית החיים פוניבז' שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
רבי יעקב פוגל באבוב טרגדיה דום לב מוסדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד