ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

זה לא חידה: כל מה שרציתם לדעת על חדרי בריחה

בילוי באסקייפ רום הוא מסע קבוצתי, המצריך שיתוף פעולה ושילוב כוחות. הוא גם פיתרון נהדר למפגשים חברתיים בעיקר בימות החורף הקרים שכולנו מחפשים משהו סגור. במקום כל הדברים שכבר הכרתם והבנאליות מאיימת להשאיר אתכם בבית, נסו חדר בריחה - הנאה מובטחת

זה לא חידה: כל מה שרציתם לדעת על חדרי בריחה
לא לגעת



חדרי הבריחה הראשונים הופיעו בשלהי העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, ומאז מספרם גדל והולך. חוויית חדרי הבריחה היא טוטאלית ומוחשית, ומשלבת אתגרים ומשימות יחד עם משחק תפקידים בעולם דמיוני, בו אתם הופכים למשך שעה לחוקרים נועזים, חברי אגודת סתרים, אנשי ביטחון, או כל דבר אחר, בהתאם לנושא החדר. אז מה הם בדיוק חדרי בריחה, ומה הופך אותם למהנים ואטרקטיביים כל כך? אתר בוק אסקייפרום, האתר הגדול להזמנת חדר בריחה
בישראל, עושה לכם קצת סדר.

מציאות חלופית

חדר בריחה מעוצב בצורה המאפשרת לספק לשחקנים הרפתקה רב חושית, המאתגרת אותם לפתור חידות ולהשלים משימות תוך עבודת צוות, שיתוף פעולה, ועמידה בזמנים. לכל חדר סיפור שונה, וכל חדר מעוצב עד לפרטים הקטנים ביותר, כך שחוויית המשחק תהיה אותנטית. בחדר פזורים אביזרים שונים, מנעולים, תיבות סודיות, וחידות, אותן על הקבוצה לפתור על מנת להתקדם במשימה. מרגע שהקבוצה נכנסת לחדר, הדלת מאחוריכם נסגרת, ותוכלו לצאת רק אם תצליחו לפתור את החידות ולעמוד במשימות.

כל אחד יכול לשחק

קיים מגוון עצום של חדרי בריחה, וכל חדר שונה באווירה, ברמת הקושי של החידות, ובסיפור המסגרת שלו. אוהבי האימה ימצאו חדרים מפחידים, חובבי המדע הבדיוני ימצאו חדרים שייקחו אותם למרחבי הגלקסיות והזמן, ואוהבי אגודות הסתר, הקסם והמסתורין גם הם ימצאו שלל חדרים שעוצבו במיוחד עבורם. רמות הקושי של החדרים משתנות, וגילאי המשתתפים נעים בין ילדי בית ספר יסודי ועד פנסיונרים, וניתן אף למצא חדרים המותאמים לנשים בהריון, נגישים לנכים ואף שומרי שבת.

משחק קבוצתי

בילוי באסקייפ רום הוא מסע קבוצתי, המצריך שיתוף פעולה ושילוב כוחות. כל אחד מחברי הקבוצה זוכה לקחת חלק בפתרון התעלומה, ולתרום את חלקו להצלחה. מספר המשתתפים נע בין 2-6 בדרך כלל. המשחק משוחק כנגד השעון, והמטרה שלכם היא להספיק לצאת מן החדר במסגרת הזמן שהוקצב. למרות זאת, אם אתם קרובים לפיתרון וזמנכם תם, בדרך כלל מפעיל החדר יעניק לכם עוד כמה דקות.

גלגל הצלה

אם במהלך המשחק אחד המשתתפים חש אי נוחות ומבקש לצאת, המפעיל יאפשר לו לעשות זאת. בנוסף לכך, אם נתקעתם ואינכם מצליחים לפתור את אחד משלבי המשחק, המפעיל נמצא שם על מנת לעזור לכם.

אז אם חשקה נפשכם בחוויה יוצאת דופן לימי החורף הסגריריים, שתפעיל את המוח שלכם מצד אחד, אך מצד שני מהנה ומספקת, זה הזמן להתנסות בחדר בריחה.

חדר בריחה אסקייפרום משימות בחדרי בריחה חורף כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד