כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הילד בן ה-4 שיחק בשבת עם גפרורים ושרף את הבית

שריפה פרצה בבוקר שבת בשכונת רמות בירושלים, נזק רב נגרם לדירה וצוותי הכיבוי השיגו שליטה • בחקירה התברר כי ילד בן 4 ששהה עם אחיו, שיחק בגפרורים שהבעירו אש גדולה

צילום אילוסטרציה: pixabay
צילום אילוסטרציה: pixabay



שריפה פרצה בבוקר שבת בשכונת רמות בירושלים, נזק רב נגרם לדירה וצוותי הכיבוי השיגו שליטה. בחקירה התברר כי הילד שהה יחד עם אחיו, שיחק בגפרורים שהבעירו אש גדולה.

בבוקר שבת בסמוך לשעה 9:00 הוזנקו צוותי כיבוי ומנוף גבהים, לשריפה בדירה ברחוב יחזקאל קויפמן שבשכונת רמות ג' בירושלים. לוחמי האש שהגיעו למקום, הבחינו בשריפה גדולה בקומה הראשונה בבניין בן שלוש קומות, ולשונות אדירות של אש ועשן רב המתמרים מאחת הדירות בקומה הראשונה.

לוחמי האש בפיקודו של רב-רשף אלי אדרי, חדרו אל הדירה הבוערה ואפופת העשן, ביצעו כיבוי של השריפה, מנעו את התפשטות האש לכלל הבניין, סרקו אחר לכודים, ואווררו את הבניין מהעשן הרעיל והסמיך שהצטבר בו. כתוצאה מהפעילות המהירה והמקצועית של לוחמי האש, לא נפגעו דיירי הבניין, למעט אישה אחת שנפגעה קלות לאחר שנכוותה מהאש.

לדירה שנשרפה, נגרם נזק כבד מאוד מקרינת החום והעשן, וכן נזקי עשן ופיח נגרמו במקומות נוספים בבניין.

מחקירה ראשונית שבוצעה על ידי חוקרי כיבוי האש ירושלים, עולה כי השריפה החלה בעקבות משחק של ילד כבן 4 בגפרורים בזמן שנשאר עם אחיו לבד בבית. כתוצאה מהמשחק בגפרורים, החלו להתלקח פריטי לבוש ובתוך זמן קצר מאוד, התפשטה האש לכלל הבית וכילתה את כל תכולתו.
שריפה בדירה משחק בגפרורים רמות ירושלים ילד בן 4

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד