כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

טראמפ: "האם הייתי מכנה את קים ג'ונג נמוך ושמן?"

טראמפ מתעלה על עצמו בסדרת ציוצים בטוויטר: כשהוא מתייחס למנהיגה המטורף של קוריאה הצפונית כתב הנשיא האמריקני: ""למה קים ג'ונג מעליב אותי כשהוא קורא לי "זקן", כאשר אני אף פעם לא הייתי קורא לו "נמוך ושמן?. נו טוב, אני משתדל מאוד להיות חבר שלו - ואולי יום אחד זה יקרה"

טראמפ: "האם הייתי מכנה את קים ג'ונג נמוך ושמן?"
רויטרס



טראמפ מתעלה על עצמו בסדרת ציוצים בטוויטר: לאחר שנפגש בשבת עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, וצייץ לאחר מכן, ושאל מתי "השונאים והטיפשים" יבינו כי מערכת יחסים חזקה עם רוסיה טובה.

"מתי כל השונאים והטיפשים שם יבינו שקשר טוב עם רוסיה זה דבר טוב, לא דבר רע", אמר טראמפ, את הדברים כתב טראמפ לאחר שאמר לכתבים כי הוא מאמין לפוטין כשהוא מכחיש כל התערבות רוסית בבחירות שנערכו לפני כשנה בארה"ב.

בסדרת ציוצים תוך דקות הוסיף "דלק" למבקריו שטענו שהוא לא באמת פועל למען ארה"ב כדוגמת הסנטור ג'ון מקיין. טראמפ צייץ "נפגשתי עם הנשיא פוטין מרוסיה, יש דיונים טובים על סוריה, מקווה את עזרתו כדי לפתור, יחד עם סין את הסכנה עם צפון קוריאה, יש התקדמות".

בהמשך צייץ טראמפ, "האם התקשורת המזייפת חדשות זוכרת את הילארי קלינטון, כמזכיר המדינה, מתחננת לרוסיה שיהיו חברים שלנו? אובמה ניסה גם, אבל היה לו אפס כימיה עם פוטין".

בציוץ לאחר מכן טראמפ כבר לא הצליח להשאר ממלכתי וצייץ "למה קים ג'ונג מעליב אותי כשהוא קורא לי "זקן", כאשר אני אף פעם לא הייתי קורא לו "נמוך ושמן?. נו טוב, אני משתדל מאוד להיות חבר שלו - ואולי יום אחד זה יקרה".



ובחזרה לנושא הרוסי. טראמפ דיווח על כמה שיחות קצרות שערך עם פוטין בווייטנאם במהלך המפגש הכלכלי של אסיה-פסיפיק, בנוגע למלחמת האזרחים הסורית והאיום הגרעיני המתגבר של צפון קוריאה.

בכל פעם שהוא רואה אותי הוא אומר, 'לא עשיתי את זה', ואני באמת מאמין שכאשר הוא אומר לי את זה, הוא מתכוון לזה", אמר טראמפ לעיתונאים.

"אני לא יכול לעמוד שם ולהתווכח אתו, אני מעדיף שיצא מסוריה" אמר טראמפ. "יש לך את הנשיא פוטין שהוא חזק מאוד, והוא אומר לך בלהט שאין לו שום קשר לזה. עכשיו, אתה לא הולך להיכנס לוויכוח איתו, אתה הולך להתחיל לדבר איתו על סוריה ואוקראינה". סיכם טראמפ.

דונלד טראמפ קים גונג און ולדימיר פוטן צפון קוריאה טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד