י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

פורסמה תמונת פנים של שירה רבן - תובעת שרה נתניהו

הקרב הציבורי על תדמיתה של אשת ראש הממשלה הופך לאישי - תמונת המתלוננת פורסמה, במה שנראה צילום מתוך תעודת הזהות האישית שלה

התמונה הראשונה של שירה רבן. צילום: בחדרי חרדים
התמונה הראשונה של שירה רבן. צילום: בחדרי חרדים

 


פרשת העובדת החרדית בבית ראש הממשלה שתובעת את שרה נתניהו ממשיכה להסעיר. הערב (א') מפרסם העיתונאי יואב יצחק את תמונתה, זאת אחר שבתחילת הפרשה אפילו שמה לא פורסם, ובהחלטה של חברי כנסת מהליכוד, הם חשפו את שמה בתקשורת: שירה רבן.

יואב יצחק שאף פירסם כתבה בה נטען כי חלק מהעובדות בכתב התביעה אינן מדויקות בלשון המעטה, הסעיר את הרשת כשהביא לראשונה תמונת פנים של העובדת התובעת, זאת בעוד בראיון עמה ששודר אתמול בחדשות 2, פניה טושטשו.

אילן לוקא'ץ עיתונאי 'חדשות 2' הגיב ליצחק: "‏אישה חרדית, ביקשה שפניה לא ייחשפו בטלוויזיה מטעמי צניעות. נחנקה מדמעות ולא רצתה פרסום לעצמה. אצלנו כיבדו את הבקשה. אבל למישהו היה דחוף לחשוף בפניכם את תווי פניה. ממש פרס סוקולוב לחשיפה עיתונאית. ככה יעשו נאמני "הגברת" למי שידבר בה סרה. קראו לך "גוש של כלום"? הנה קבלי עוד כאפה".

יצחק כתב בתגובה לדבריו של לוקאץ': "אילן היקר. ממתי רצונו של תובע הוא הקובע? כלי התקשורת מפרסמים ברגיל תמונות תובעים ותובעות חרדים וחרדיות. אלא שבמקרה של שירה רבן - כלי התקשורת שיתפו פעולה באופן מגונה: צינזור תמונתה תמורת שיתוף פעולה עמה. אגב: קשוט עצמך... הנה גם אתה פרסמת את הציוץ שלי שכולל תמונתה".

 


שירה רבן. באדיבות ניוז 1צילום: שירה רבן. באדיבות ניוז 1

שירה רבן. באדיבות ניוז 1



יצוין כי בניגוד למקובל בדרך כלל , כלי תקשורת נמנעו מפרסום תמונתה - כולל זו שפורסמה בלעדית ב'בחדרי חרדים'. גם לגבי שמה, חלקם פרסמו רק אותיות ראשונות של שמה ושם משפחתה (ש.ר.).

מוקדם יותר היום תקף העיתונאי בן כספית, עיתונאים חרדים, שלטענתו, בשליחותה של רבקה פאלוך, תוקפים את רבן. "גם הערב אנחנו ממשיכים לשלם את משכורתה של רבקה פאלוך, המנקה אחרי "הגברת" ומשסה "עיתונאים" חרדים בשירה רבן. על חשבוננו. היא באמת צריכה לשטוף ידיים כל חמש דקות". כספית קיבל תמיכה רבה, לצד ביקורת חריפה על דבריו.

שירה רבן שרה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד